نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویری از کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون در فیلمبرداری Avengers 4 و بازگشت یک شخصیت محبوب به این فیلم

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 منتشر شده که در آن شاهد حضور کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون هستیم.

سرانجام فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که شامل فیلمبرداری صحنه‌های جدید و اضافه خواهد بود، آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید دوباره این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. طبق تصاویری که وب‌سایت جاست‌جارد منتشر کرده، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید دوباره قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) شاهد حضور کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا، اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش بلک ویدو و پل راد، بازیگر نقش مرد مورچه‌ای هستیم که ظاهر آن‌ها نسبت به فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) بسیار متفاوت‌تر است. همچنین در یک تصویر شاهد حضور آنتونی روسو، یکی از دو کارگردان فیلم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با این حال، اطلاعات بیشتری از این صحنه منتشر نشده است و جزئیاتی از یکی از افرادی که با لباس موشن کپچر در صحنه حضور دارد نیز در دسترس نیست. طبق نظریه منتشر شده، اتفاقات فیلم Avengers 4 چند سال پس از اتفاقات فیلم Infinity War جریان خواهد داشت و این تصاویر ممکن است این فرضیه را به نوعی تایید کند. علاوه بر این، جرمی رنر، بازیگر نقش هاوک آی نیز با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از پیوستن به گروه فیلمبرداری و تولید دوباره فیلم Avengers 4 خبر داده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4

ماه تیر امسال بود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در یک مصاحبه تایید و اعلام کرد که نام رسمی فیلم Avengers 4 تا پایان سال جاری میلادی اعلام خواهد شد که این موضوع بدان معناست که تا شروع رسمی تبلیغات فیلم نباید انتظار اعلام نام رسمی این فیلم را داشت و انتظار می‌رود اولین تریلر قسمت چهارم فیلم Avengers نیز در این بازه زمانی منتشر شود. این در حالی است که تصاویر مفهومی نیز در ماه تیر امسال از این فیلم منتشر شد.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده