نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

تصاویر مفهومی جدید کاپیتان مارول در فیلم Avengers 4 و Captain Marvel فاش شد

به‌تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از شخصیت کاپیتان مارول در فیلم Avengers 4 و فیلم Captain Marvel فاش شده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به پایان خود نزدیک می‌شود، اما تاکنون تصاویر رسمی چندانی از این فیلم و این شخصیت منتشر نشده است. سال گذشته و در جریان نمایشگاه کمیک کان سن دیگو، مارول اولین تصاویر مفهومی از این شخصیت را منتشر کرد، اما این تصاویر هیچگاه به‌صورت رسمی منتشر نشده‌اند. ماه گذشته، دو تصویر مفهومی جدید از فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) فاش شد که در آن شاهد حضور شخصیت کاپیتان مارول بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Captain Marvel و فیلم Avengers 4 فاش شده است. علاوه بر تصاویر مفهومی جدید از تانوس، هالک، گامورا، راکت راکون، هاوک آی و وار ماشین که پیش از این آن را مشاهده کرده بودیم، شاهد تصاویر جدیدی از شخصیت کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول با بازی بری لارسون نیز هستیم. علاوه بر این، تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Captain Marvel نیز فاش شده که علاوه بر کارول دانورز، شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون نیز حضور بسیار متفاوتی را در یک تصویر دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که اولین تریلر فیلم کاپیتان مارول طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد. همچنین فایگی در مصاحبه دیگری اعلام کرد که نام رسمی فیلم Avengers 4 قرار نیست زودتر از اواخر سال جاری میلادی اعلام شود

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده