// یکشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته هفتم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای هفته هفتم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

در هفته هفتم چالش‌های فصل پنجم بازی Fortnite، چالش‌های بازی با شکل و شمایل جدیدی در دسترس مخاطب قرار گرفته است و از طرفی نسبت به هفته‌های پیشین، چالش‌های هفته‌ی هفتم سختی کمتری دارند و کاربران به سادگی می‌توانند آن‌ها را کسب کنند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر راس ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته هفتم را مشاهده کنید. در این میان به این نکته اشاره کنم که چالش‌های هفته هفتم، به جای پنجشنبه، جمعه ساعت ۵:۳۰ عصر در دسترس قرار گرفت.

چالش‌های هفته هفتم فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Visit Different Named Locations in a Single Match (از مکان‌های مختلف دیدن کنید/چهار مکان)
  • Search Supply Drops (سه عدد)
  • SMG Eliminations (سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Deal Damage to Opponent's Structures with Remote Explosives (میزان آسیب رسانی ۸۰۰۰)
  • Stage 1: Search a Chest in Pleasant Park (استیج اول پیدا کردن صندوق)
  • Follow the Treasure Map Found in Dusty Divot (دنبال کردن نقشه گنج/درجه سختی Hard)
  • Eliminate Opponents in Lazy Links (سه نفر/درجه سختی Hard)

در چالش‌های هفته هفتم از فصل پنجم بازی فورتنایت و اولین چالش تمامی کاربران، باید از چهار مکان مختلف بازی دیدن کنید. البته این نکته را بگویم که باید در یک بازی از چهار مکان دیدن کنید. ساده‌ترین راه برای دریافت این چالش، حالت 50v50 بازی است که با توجه به نیمه‌ی نقشه‌ی اصلی، می‌توانید چهار مکان نزدیک به هم را انتخاب کنید و سریعا از آن‌ها رد شوید. یادتان باشد که مهم نیست حتمل داخل محیط‌های مورد نظر شوید و می‌توانید از طریق چترتان هم از روی آن‌ها نیز رد شوید. در دومین چالش بازیکنان باید سه Supply Drop را باز کنند؛ Supply Dropها همان جعبه‌های بزرگی هستند که از طریق بالن، به صورت تصادفی در بخش‌های مختلفی از نقشه بازی فرود می‌آیند. در این جا نیز حالت 50v50 بهترین گزینه برای باز کردن این دسته از جعبه‌ها است. تمامی کاربران بازی Fortnite به عنوان آخرین چالش این هفته باید به سراغ اسلحه‌های کلاس SMG بروند و سه نفر را بکشند. یادتان باشد که اسلحه تامسون نیز جزو اسلحه‌های کلاس SMG به حساب می‌آيد.

در جریان اولین چالش کاربران بتل‌پس، کاربران بازی فورتنایت باید از طریق C4 به ساخت و سازهای سایر بازیکن‌ها آسیب وارد کنند. میزان آسیب رسانی ۸۰۰۰ شاید کمی طولانی به نظر برسد اما به سادگی می‌توانید آن را در حالت 50v50 کسب کنید. در چالش کشتن دشمنان در یک منطقه خاص نیز کاربران بتل‌پس باید در منطقه Lazy Links، سه نفر را بکشند. حالت تک‌نفره بهترین حالت برای کسب این چالش است و می‌توانید آن را با کشتن سه نفر با اسلحه SMG ترکیب کنید.

چالش Stage 1: Search a Chest in Pleasant Park

در هفته هفتم خبری از مینی گیم نیست و برداشتن صندوق‌ها، با شکل و شمایل جدیدی در میان چالش‌ها قرار داده شده است. قبل از باز شدن چالش‌ها متوجه می‌شوید که هفته هفتم تنها ۴۶ ستاره را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که با باز شدن هفته هفتم، همان ۵۰ ستاره به نمایش در می‌آید اما تفاوت این هفته با هفته‌های پیشین در نوع پیدا کردن صندوق‌ها است. در هفته هفتم پنج استیج متفاوت برای بازیکنان تعبیه شده است که در هر استیج باید وارد منطقه‌ای مشخص شده بشوند و یک جعبه را باز کنند. در ادامه مکان هر استیج نوشته شده است و یادتان باشد که نمی‌توانید تمامی استیج‌ها را در یک بازی باز کنید.

  • استیج اول: منطقه Pleasant Park
  • استیج دوم: منطقه Retails Row
  • استیج سوم: منطقه Lucky Landings
  • استیج چهارم: منطقه Greasy Grove
  • استیج پنجم: منطقه Paradise Palms

چالش Follow the Treasure Map Found in Dusty Divot

برای پیدا کردن گنج هفته هفتم باید به سراغ نقشه‌ی آن بروید. نقشه‌ی گنج این هفته در منطقه Dusty Divot قرار دارد و زمانی که به آن نگاه کنید، متوجه سنگی می‌شوید که شبیه به سر انسان طراحی‌ شده‌اند. در بازی تعدادی سنگ با طراحی ذکر شده قرار دارد اما در پشت سنگ مربوط به نقشه، سه درخت را می‌بینیم که یک مثلث را تشکیل داده‌اند. تنها سنگی که پشت آن چنین طراحی‌ای قرار دارد، سنگی است که در شمال غربی منطقه Dusty Divot قرار دارد. با توجه به عکس زیر، می‌توانید محل آن را به خوبی مشاده کنید.

چالش‌های هفته هفتم فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های هفته هفتم فصل پنجم فورتنایت

پس از تمام کردن تمامی چالش‌های هفته هفتم از فصل پنجم بازی فورتنایت، نوبت به پیدا کردن ستاره اصلی می‌رسد. درواقع این ستاره زمانی در دسترس قرار می‌گیرد که تمامی چالش‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. ستاره این هفته در شهرک بین دو منطقه Lazy Links (سمت چپ این منطقه) و Junk Junction (سمت راست این منطقه) قرار دارد. در کنار اتوبوس سرنگون شده که عکس آن را در زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید ستاره نهایی هفته هفتم را دریافت کنید و قبل از آن، با کسب تمامی چالش‌های این هفته، اسکین ویژه‌ای را که برای‌تان تدارک دیده شده است آزاد خواهید کرد.

چالش‌های هفته هفتم فصل پنجم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده