نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۸

سومین تریلر فیلم Venom منتشر شد

به‌تازگی کمپانی سونی پیکچرز سومین تریلر فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) را منتشر کرد که در آن شاهد حضور تام هاردی در نقش ادی براک، ریز احمد و همچنین میشل ویلیامز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز، جدیدترین و سومین تریلر فیلم Venom (ونوم) را به طور رسمی منتشر کرد. کمپانی سونی، بهمن ماه سال گذشته اولین تیزر تریلر و در ماه اردیبهشت سال جاری هم دومین تریلر این اثر مورد انتظار را برای طرفداران مشتاق منتشر کرد. ما در تریلر ابتدایی، برای اولین بار شاهد حضور شخصیت ونوم بودیم و در این تریلر جدید، شاهد صحنه‌های بیشتری از این اثر فوق‌العاده مورد انتظار هستیم. در این تریلر صحنه‌های بیشتری از میشل ویلیامز و ریز احمد نشان داده می‌شود. علاوه بر ادی براک، سیمبیوت بیشتری در این تریلر حضور دارد. درست همانند تریلر قبلی، ما نحوه‌ی تبدیل شدن ادی براک به ونوم و همچنین مبارزه‌ی او با آن شخصیت هیولایی را شاهد هستیم. اگرچه در تریلر قبلی کاملا مشخص نبود که ما در این فیلم سیمبیوت‌های دیگری را هم مشاهده می‌کنیم یا خیر، اما به نظر می‌رسد که این موضوع در این تریلر تا حد زیادی واضح است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارگردانی فیلم ونوم بر عهده‌ی روبن فلیشر بوده است. فلیشر کارگردانی فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) را در کارنامه‌ی هنری خود دارد. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده است. همچنین این فیلمنامه توسط نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) یعنی کلی مارسل بانویسی شده است. تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون در نقش کارنیج، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه)، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Venom برای اکران در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده