نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey چشم‌اندازهای خیره‌کننده یونان را نشان می‌دهد

یونان مکان بسیار زیبایی است و محیط‌های بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز از این قائده مستثنی نخواهند بود؛ همانطور که تریلر جدید بازی به نمایش آن‌ها می‌پردازد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش‌ آفرینی جهان باز Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است که به نمایش مناظر بسیار زیبای یونان می‌پردازد.

این تریلر که بیش از پنج دقیقه به طول می‌انجامد، محیط‌‌های بازی Assassin’s Creed Odyssey را نشان می‌دهد و قطعا زمانی که این ویدیو را با رزولوشن بالاتری تماشا کنید، زیبایی‌های مناظر یونان بیشتر به چشم می‌آیند. در این تریلر توسعه‌دهندگان توضیح می‌دهند که بازسازی یونان باستان در دستور کار آن‌ها قرار داشته است و این بازسازی شامل مکان‌هایی است که این روزها هیچ ردی از آن‌ها باقی نمانده است.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Odyssey به دست آورید، شما می‌توانید تریلرهایی که پیش از این برای نمایش «کاراکترها»، «نبردهای دریایی»، «مبارزات» و «مکانیک‌های بازی» منتشر شده است، تماشا کنید.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و کسانی که یکی از نسخه‌های ویژه بازی را تهیه کنند، دو روز زودتر به بازی دسترسی پیدا می‌کنند. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشای تریلر با رزولوشن 4K در یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده