نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

جدیدترین تریلر بازی Assassin's Creed: Odyssey، نبردهای دریایی آن را نمایش می‌دهد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Assassin's Creed: Odyssey، نبردهای دریایی بازی به تصویر کشیده شده است.

به‌تازگی یک تریلر جدید از بازی مورد انتظار Assassin's Creed: Odyssey، منتشر شده است و در آن، سازندگان درباره‌ی نبردهای دریایی و تکنولوژی‌هایی که برای طبیعی‌تر شدن این نبردها استفاده کرده‌اند، صحبت می‌کنند.

در مقایسه با نبردهای دریایی که در قسمت‌های پیشین مجموعه‌ی اسسیز کرید دیدیم، در این قسمت با یک بخش پرتنش‌تر طرف هستیم؛ دیگر خبری از پرتاب توپ‌های مختلف نیست و این‌بار، باید به کشتی دشمن نزدیک شوید و آن‌ها را با پرتاب نیزه‌های مختلف و تیر و کمان از بین ببرید.

با توجه به اینکه نبردهای دریایی در این قسمت هیجانی‌تر و پرتنش‌تر شده‌اند، میزان تحرک کشتی شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود چرا که در زمان حمله، باید به کشتی دشمن نزدیک شوید و هنگام دفاع، باید از تیرهایی که آن‌ها پرتاب می‌کنند دور شوید و به همین علت، تحرک کشتی یک عنصر تعیین‌کننده‌ در بازی خواهد بود. یکی از ویژگی‌های جالب نبردهای دریایی در این قسمت، وجود یک‌سری پاداش برای انجام حرکاتی ویژه است؛ به عنوان مثال، شما اگر با دماغه‌ی کشتی خود بتوانید به وسط کشتی دشمن ضربه بزنید و آن‌ را نصف کنید، می‌توانید قسمتی از سلامتی کشتی خود را به همراه بخشی از منابعی که مصرف کرده‌ بودید، بازگردانید.

شما پس از شکست دادن یک کشتی، می‌توانید آن را غارت کنید و آیتم‌های مختلفی را به‌دست بیاورید؛ هرچقدر یک کشتی بزرگ‌تر و قوی‌تر را شکست بدهید، آیتم‌های بهتری را در آن پیدا می‌کنید.

شما ممکن است در همان ساعات ابتدایی بازی، با یک سری کشتی بی‌همتا و بسیار قوی روبه‌رو شوید و اگر با همان سطح

کم خود با آن‌ها پنجه در پنجه شوید، قطعا شکست خواهید خورد و باید فرار کنید؛ کشتی‌هایی که برای شکست دادن‌شان، باید از پس چهار نوع چالشی که بر سر راه‌تان قرار می‌دهند، بر بیایید.

این تریلر همچنین نحوه‌ی تشکیل و استخدام خدمه‌ی کشتی را هم به مخاطبان منتقل می‌کند؛ شما می‌توانید سربازانی را که در طول بازی شکست می‌دهید را به عنوان خدمه، به کشتی خود ببرید. همچنین وجود آوازها و سرودهای متنوع خدمه در بازی Assassin's Creed: Odyssey تایید شده و افراد شما حتی با توجه به نحوه‌ی پیشرفت‌تان در بازی، ترانه‌های جالبی خواهند خواهد!

بازی Assassin's Creed: Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. با خرید یکی از نسخه‌های ویژه‌ی بازی، می‌توانید دو روز زودتر به بازی دسترسی داشته باشید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده