نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

ویدیو ۱۲ دقیقه‌ای گیم پلی بازی Assassin's Creed: Odyssey مکانیک‌های آن را به تصویر می‌کشد

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی Assassin's Creed: Odyssey، یکی از ماموریت‌های بازی نمایش داده شده است.

در رویداد E3 امسال بود که بازی Assassin's Creed: Odyssey، جدیدترین ساخته‌ی کمپانی یوبیسافت، برای انتشار در سال جاری تایید شد و به نظر می‌رسد که این مجموعه‌ی محبوب به روند سالیانه‌ی انتشار خود برگشته است.

در این نسخه‌ از مجموعه‌ی Assassin's Creed، به یونان باستان می‌رویم و با الکسیوس/کساندار همراه می‌شویم. در این نسخه برای اولین بار می‌توانیم جنسیت کاراکتر خود را مشخص کنیم و المان‌های نقش‌آفرینی از جمله سیستم انتخاب دیالوگ و درخت مهارت بسیار گسترده‌ای که به بازی اضافه شده، روند بازی را عمیق‌تر از قبل کرده است.

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی این بازی، با کاراکتر آلکسیوس در طی یکی از ماموریت‌هایش همراه می‌شویم. جایی که او برای رسیدن به یکی از اهدافش، باید به هیپوکراتیس، فیلسوف و اندیشمند یونان کهن، در نجات جان یک بیمار کمک کند.

در این ویدیو، تقریبا تمامی مکانیک‌های گیم‌پلی بازی نمایش داده شده است؛ مواردی مثل سیستم انتخاب دیالوگ، درخت مهارت و سیستم Inventory پیچیده بازی، همه به تصویر کشیده شده‌اند. در ادامه شاهد بخش مخفی‌کاری و پلتفرمینگ بازی هستیم که بی‌شباهت به قسمت قبلی سری اساسینز کرید، یعنی Assassin's Creed: Origins نیست. گفتنی است که بازی هنوز در مرحله‌ی تولید قرار دارد و همین موضوع، انیمیشن‌های بعضا غیرطبیعی کاراکترها را توجیه می‌کند.

بازی Assassin's Creed: Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهرماه ۹۷) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده