نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر جدید Assassin’s Creed Odyssey تنوع در مبارزات بازی را نشان می‌دهد

پروتاگونیست‌های بازی Assassin's Creed Odyssey از جنگجویان اسپارتان هستند، اما آن‌ها مزدور نیز هستند و بر این اساس از شیوه‌های مختلفی برای مبارزه با دشمنان استفاده می‌کنند.   

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت تریلر جدیدی را از بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده است که تماما مربوط به شخصی‌سازی مبارزات این بازی اکشن نقش‌ آفرینی جهان‌باز است. در این تریلر شاهد سه درخت مهارت هستیم که در طول بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به وسیله بیش از ۳۰ توانایی تازه که امکان ترکیب و تطبیق دارند، نسخه دلخواه اسپارتان مزدور خود را خلق کنند.

با اینکه شالوده اصلی مبارزات بر اساس بازی Assassin’s Creed Origins است، اما به لطف توانایی‌های تازه شاهد تزریق مقداری پیچیدگی به مبارزات بازی هستیم و تمرکز بیشتری روی پویایی و تحرک مبارزات شده است. در این تریلر همچنین درباره گزینه‌های دفاعی صحبت‌هایی ارائه شد. وجود نداشتن سپر در بازی به معنای نبود آن‌ها نیست، چرا که قابلیت دفع حملات بسیار کارآمد و تاثیرگذار است و فرصت مناسبی را برای ضد حمله در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

گفته می‌شود که مخفی‌ کاری همچنان در بازی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند آن را به منظور تنوع در مبارزات با نبردهای نزدیک و قدرت‌های نیزه لئونیداس ترکیب کنند. همچنین در تریلر تازه بازی Assassin’s Creed Odyssey شاهد صفحه لوازم با اسلحه‌ها و تجهیزاتی هستیم که قابلیت ارتقا خواهند داشت.

 بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ سیزدهم مهرماه (۵ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده