نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

حضور بازیگران جدیدی در فیلم Top Gun: Maverick تایید شد

شرکت پارامونت پیکچرز فهرستی از بازیگران جدید فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در فیلم Top Gun: Maverick تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مونیکا باربارو، بازیگر سریال Unreal و سریال Splitting Up Together، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش خلبان جنگنده را بازی کند که پسر گوس با بازی مایلز تلر، به او علاقه‌مند است. علاوه بر این، وب‌سایت ددلاین حضور بازیگران بیشتری را نیز در دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) تایید و اعلام کرده است. توماسین مک کنزی با سابقه بازی در فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو)، چارلز پارنل با سابقه بازی در فیلم A Million Little Pieces، جی الیس با سابقه بازی در سریال Insecure، بشیر صلاح الدین با سابقه بازی در سریال GLOW و دنی رامیرز با سابقه بازی در فیلم Assassination Nation، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Top Gun: Maverick اضافه شده‌اند.

علاوه بر این بازیگران، تام کروز در نقش پیت میچل (ماوریک)، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، مایلز تلر در نقش پسر گوس، جنیفر کانلی در یک نقش مهم و گلن پاول در نقش Slayer (اسلیر)، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Top Gun: Maverick تایید و اعلام شده است. مک‌کنزی قرار است نقش دختر جنیفر کانلی، پارنل نقش دریاسالار، الیس نقش یک خلبان، صلاح الدین نقش یک مهندس و رامیرز نقش یک خلبان را در دنباله فیلم تاپ گان بازی کنند. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز از ماه خرداد امسال آغاز شده است. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun را بر عهده دارد.

فیلم Top Gun: Maverick قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده