نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

یکی از فیلم‌های فرعی جنگ ستارگان قرار بود در سیاره تاتویین جریان داشته باشد

طبق اطلاعات منتشر شده از مراحل پیش تولید یکی از فیلم‌های فرعی جنگ ستارگان، این فیلم قرار بود در سیاره تاتویین جریان داشته باشد.

فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است، اما پس از این فیلم، تاکنون ساخت فیلم دیگری از این مجموعه رسما تایید و اعلام نشده است. طبق شایعات منتشر شده، لوکاس فیلم و والت دیزنی در حال ساخت چندین فیلم فرعی و اسپین آف از مجموعه جنگ ستارگان هستند و در حال حاضر تمرکز آن‌ها روی فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) و فیلم Boba Fett (بوبا فت) است. پس از عملکرد ناامید کننده فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در گیشه‌، شایعاتی مبنی بر توقف ساخت تمامی پروژه‌های فرعی جنگ ستارگان شنیده شد؛ هرچند لوکاس فیلم مدتی بعد آن را کاملا تکذیب کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از یکی از پروژه‌های فرعی جنگ ستارگان فاش شده که ساخت آن متوقف شده است.

نیل لامونت، طراح صحنه فیلم‌هایی چون فیلم Solo: A Star Wars Story و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، در مصاحبه با سینمابلند اطلاعاتی از پروژه دیگری از دنیای جنگ ستارگان که او نیز در آن حضور داشت، منتشر کرده است. او گفت که مدتی پیش مراحل پیش از تولید یکی دیگر از اسپین آف‌های فیلم Star Wars آغاز شده بود که او نیز به‌عنوان طراح صحنه در پروژه حضور داشت. با این حال،‌ مراحل تولید این فیلم که اطلاعات چندانی نیز از آن در دسترس نیست، متوقف شده است. لامونت گفت:

ما تنها کار روی یکی دیگر از فیلم‌های اسپین آف جنگ ستارگان را آغاز کرده بودیم. ما فقط در حال کار روی سیاره تاتویین بودیم که کار روی این بخش برای ما بسیار جالب بود و بقیه در حال کار روی پروژه‌های جدید دیگر این کهکشان بودند. بنابراین من امیدوارم که اگر آن‌ها دوباره به پروژه بازگشتند، ما نیز فرصت دوباره‌ای را برای انجام کار بیشتر در این پروژه پیدا کنیم.

Obi-Wan Kenobi

با این حال، لامونت اطلاعات بیشتری از این پروژه را به اشتراک نگذاشت، اما ممکن است این پروژه، فیلم Obi-Wan Kenobi باشد که گفته می‌شود استیون دالدری، کارگردان فیلم The Reader (کتاب‌خوان)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت ایوان مک گرگور برای نقش آفرینی دوباره در نقش اوبی وان کنوبی شنیده می‌شود که او اخیرا این شایعات را تکذیب کرده و گفته است که هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم مستقل این شخصیت وجود ندارد. با این حال، احتمالات بیشتری نیز وجود دارد، اما در حال حاضر پروژه‌های رسمی مختلفی در حال ساخت وجود دارند که اطلاعات چندانی از آن‌ها در دسترس نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده