نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

جمع آوری هزاران امضا توسط طرفداران برای استخدام دوباره جیمز گان توسط دیزنی

هزاران امضا توسط طرفداران مارول و سینما برای استخدام دوباره جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ثبت شده است.

چند روز پیش بود که پس از انتشار دوباره توییت‌های بسیار قدیمی و غیر اخلاقی جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، شرکت والت دیزنی در یک تصمیم عجیب و شاید کمی محتاطانه تصمیم به اخراج او از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) گرفت. این تصمیم با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری مواجه شده است، اما تاکنون شاهد واکنش‌های بسیار کمی از افراد حاضر در مارول استودیو یا دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران مارول و سینما در حال جمع آوری امضا برای بازگشت جیمز گان به صندلی کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 هستند.

پس از حمایت دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در دنیای سینمایی مارول، از کارگردان و نویسنده دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy، حال طرفداران جمع آوری امضا برای بازگشت جیمز گان به صندلی کارگردانی را آغاز کرده‌اند که تنها در ساعات اولیه آن بیش از ۵۰ هزار امضا برای استخدام دوباره گان توسط دیزنی انجام شده است. طرفداران در نامه خود نوشته‌اند که فیلم Guardians of the Galaxy براساس دیدگاه و نظر او خلق شده است و هیچکس توانایی این را ندارد که جای او روی صندلی کارگردانی قسمت سوم آن بنشیند. علاوه بر این، گان مسئولیت گسترش و نظارت روی دنیای کیهانی مارول را نیز بر عهده داشت و در صورت اینکه او باز نگردد، این برنامه ممکن است بسیار تغییر و مشکلات زیادی را برای مارول ایجاد کند.

با این حال، در حال حاضر بسیار بعید است که دیزنی تغییری را در نظر خود ایجاد کند، اما اگر حمایت‌ها به همین سرعت گسترش پیدا کند، ممکن است شاهد تغییر نظر دیزنی نیز شویم. در حال حاضر چهره‌های بزرگی از سینما نیز از جیمز گان در حال حمایت هستند که جو کارنهان، کارگردان فیلم The A-Team (تیم آ) و دیوید دستمالچیان، بازیگر نقش کرت در دو قسمت اول فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، از جمله این اشخاص‌اند که توییت حمایت دستمالچیان توسط مارک همیل که شایعه حضورش در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز شنیده می‌شود، لایک شده است. حال باید دید طی روزهای آینده چه کسانی از گان حمایت خواهند کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده