نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

علاقه مارک همیل به حضور در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

مارک همیل اخیرا به حضور و بازی در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ابراز علاقه کرده که با استقبال جیمز گان هم روبه‌رو شده است.

بدون شک مارک همیل یکی از چهره‌های برجسته دنیای سینما و فیلم های علمی تخیلی است که بیشتر برای بازی در نقش لوک اسکای واکر در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) شناخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که همیل ممکن است کهکشان جنگ ستارگان را به مقصد دنیای کیهانی مارول ترک کند. اخیرا یکی از طرفداران دنیای سینمایی مارول با انتشار توییتی از جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) که کارگردانی قسمت سوم را هم بر عهده دارد، خواسته است تا او از مارک همیل، بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) استفاده کند. گان هم که ظاهرا علاقه‌مند به حضور همیل در فیلم است، در پاسخ گفت که او علاقه‌مند و مایل است تا با همیل برای دادن یک نقش در فیلم صحبت و گفتگو کند.

James Gunn

همیل نیز خیلی سریع به این توییت گان و کاربر دیگر توییتر پاسخ داد و با لحن شوخی گفت که به‌عنوان یک بازیگر بیکار و همسایه خوب، او خوشحال خواهد شد که نقشی را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 داشته باشد و در آن بازی کند. در ادامه آن، شاهد انتشار توییت‌های بیشتری از گان و همیل بودیم که در آن این دو نفر در حال صحبت با یکدیگر بودند. با وجود اینکه حضور یا عدم حضور همیل در این فیلم هنوز مشخص نیست، اما گان می‌تواند به راحتی از همیل در فیلم در یک نقش کوتاه و افتخاری یا اینکه به‌عنوان صداپیشه یک شخصیت استفاده کند. هرچند که هنوز فهرست رسمی بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اعلام نشده است، اما همیل می‌تواند نقش مهم‌تر و بزرگ‌تری را هم در این فیلم داشته باشد. با این حال، باید در آینده منتظر خبرهای بیشتر در مورد حضور یا عدم حضور همیل در این فیلم باشیم.

با این حال، طرفداران دنیای سینمایی مارول علاقه بسیاری به حضور مارک همیل در این دنیای سینمایی دارند و حتی اگر او موفق به حضور در قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy نشود، او می‌تواند نقش مهم‌تری را در فیلم‌های دیگر این مجموعه بر عهده بگیرد. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود و پیش بینی می‌شود که این فیلم در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. مانند دو قسمت اول، جیمز گان کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین طبق خبری که اخیرا منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 احتمالا از اوایل سال ۲۰۱۹ در استودیوهای فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز خواهد شد و بازیگران اصلی مجموعه نگهبانان کهکشان نیز برای نقش آفرینی دوباره در قسمت سوم آن نیز باز خواهند گشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده