نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۳

پوستر کامیک کان فیلم The Predator منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم پوستر نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی فیلم The Predator (شکارچی) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم پوستر اختصاصی نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 فیلم The Predator را منتشر کرده است. این پوستر در قسمت Hall H این نمایشگاه نمایش داده شد که در آن سر یک شکارچی بیگانه قابل مشاهده است که اجزای سر او را جمجمه‌ انسان‌ها تشکیل داده است. همچنین یک تصویر جدید از فیلم The Predator نیز منتشر شده که در آن شاهد حضور یک شکارچی بیگانه هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصویر را مشاهده کنید:

The Predator Poster

The Predator

قسمت Hall H بزرگ‌ترین بخش نمایشگاه کامیک کان سن دیگو است که با توجه به عدم حضور مارول استودیو این فرصت برای دیگر استودیوها برای حضور در این بخش فراهم شده است تا حضور فعالی را در آن داشته باشند. استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده شین بلک بوده است. علاوه بر حضور بلک، در پنل فیلم The Predator برخی از بازیگران این فیلم مانند الیویا مان، کیگان-مایکل کی و استرلینگ کی براون نیز حضور داشتند و در مورد فیلم صحبت کردند.

طبق توصیفات منتشر شده از این پنل، بلک توضیح داده که فیلم The Predator ترکیبی از فیلم‌های اصلی مجموعه بیگانه (Alien) و رمبو (Rambo) است که در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بودند. فیلم The Predator قرار نیست یک ریبوت باشد و در واقع این فیلم براساس فیلم‌های قبلی این مجموعه ساخته شده است. البته این بدان معنی است که اتفاقات فیلم The Predator در همان دنیای فیلم‌های قبلی جریان دارد، اما بلک عنوان کرد که هیچ اشاره‌ای به شخصیت‌ها و خط داستانی مجموعه فیلم Alien در این فیلم نخواهد شد. در فیلم The Predator قرار است یک‌بار دیگر نژاد بشر برای زنده ماندن و شکار نشدن توسط بیگانگان فضایی تلاش کند و در حال حاضر تمام شکارچیان بیگانه با یکدیگر متحد و در یک سمت نیستند.

بلک توضیح داد که برخی دیگر از بیگانگان با یکدیگر هم صدا هستند و اعتقاد دارند که باید رویکرد تهاجمی‌تری در برابر شکار انسان‌ها داشته باشند و شروع به کار روی یک ژن کشنده‌تر و کارآمد‌تر می‌کنند. اتفاقات فیلم The Predator پس از حوادث تمامی فیلم‌های Predator و Alien جریان خواهد داشت. فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده