نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر گیم پلی جدید بازی Mega Man 11 مبارزه مگامن و تورچ من را نشان می‌دهد

کمپانی کپکام تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Mega Man 11 منتشر کرد که نبرد مگامن و تورچ من را به نمایش در می‌آورد.

کمپانی کپکام در آذر ماه سال گذشته به مناسبت ۳۰ سالگی مجموعه بازی‌های مگامن، بازی Mega Man 11 را معرفی کرد و باعث خوشحالی تمام طرفداران این مجموعه شد. پس از آن کمپانی کپکام «تصاویر» و «اطلاعات جدیدی» از این اثر به اشتراک گذاشت و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی منتشر شده است که نبرد مگامن با یکی از روبات مسترها یعنی تورچ مَن را به نمایش در می‌آورد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Mega Man 11 اثری ۲.۵ بعدی، ساید اسکرولینگ و اکشن-پلتفرمر است که باری دیگر مگامن را مقابل دکتر وایلی، آنتاگونیست اصلی مجموعه قرار می‌دهد و بازیکنان باید به منظور به دست آوردن سلاح‌های جدید با روبات مسترها مبارزه کنند و آن‌ها را از پای در آورند. وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی بازی Mega Man 11 به ترتیب به کوجی اودا و کازوهیرا سوچیا محول شده است و توسعه‌دهندگان قصد دارند تا با این بازی حیاتی دوباره به کاراکتر مگامن ببخشند.

بازی Mega Man 11 در تاریخ دهم مهرماه (۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی مگامن 11 را در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده