// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

استریمی به مناسبت ۳۰ سالگی Mega Man برگزار می‌شود

کمپانی کپکام به مناسبت جشن ۳۰ سالگی سری بازی‌های Mega Man، برنامه‌ای اینترنتی را در توییچ برگزار خواهد کرد.

ماه جاری مصادف می‌شود با جشن ۳۰ سالگی مجموعه دوست داشتنی Mega Man و از آنجا که مدت زمان زیادی است که این کاراکتر آبی رنگ را ندیده‌ایم کمپانی کپکام قصد دارد به مناسبت ۳۰ سالگی آن استریمی برگزار کند.

برنامه اینترنتی Capcom دوشنبه هفته جاری یعنی در تاریخ ۱۳ آذرماه (۴ دسامبر)‌ ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران (۱۱:۰۰ به وقت زمان استاندارد اقیانوس آرام) به مدت یک ساعت برگزار می‌شود و در آن ProJared (از استریمر‌های یوتیوب)، اسپید‌رانر Usedpizza و خواننده رپ Mega Ran حضور خواهند داشت. به گفته کپکام کاربران با تماشا کردن این استریم این شانس را دارند که جوایزی مربوط به Mega Man را از آن خود کنند.

گفتنی است که کپکام از جزئیاتی که قرار است در این استریم با مخاطبان در میان بگذارد، خبری منتشر نکرد. البته آنها با اعلام بیانیه‌ای گفتند که «طرفداران سری Mega Man نباید این برنامه ویدیویی و تولد مگامن را از دست بدهند». کاربران می‌توانند استریم یاد شده را در حساب کاربری توییچ کپکام تماشا کنند.

تنها سری بازی‌های Mega Man نیست که سال جاری سالگرد آنها جشن گرفته می‌شود؛ بلکه چندی پیش سری بازی‌های مبارزه‌ای Street Fighter  جشن ۳۰ سالگی خود را گذراند و به همین مناسبت کپکام بسته‌های الحاقی متعددی را با محوریت پوسته‌ها برای بازی Street Fighter V منتشر کرد.

در خبر‌های دیگر مربوط به Mega Man، توسعه‌دهندگان چندی پیش در توییتر خود با انتشار عکسی از مگامن اعلام کردند که به دنبال طراح کاراکتر هستند تا به یک سری از کاراکتر‌های قدیمی این کمپانی حیاتی دوباره ببخشند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده