// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی Mega Man 11 با انتشار تریلری رسما معرفی شد

کمپانی کپکام در جریان استریمی به مناسبت ۳۰ سالگی مجموعه مگامن با انتشار تریلری، از نسخه جدید آن یعنی بازی Mega Man 11 رونمایی کرد.

چندی پیش کمپانی Capcom اعلام کرد که به مناسبت جشن ۳۰ سالگی سری بازی‌های Mgea Man یک برنامه ویدیویی برای این مجموعه برگزار خواهد کرد و از طرفداران خواست که این استریم را دنبال کنند و آن را از دست ندهند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان در حین این استریم با انتشار تریلری از جدیدترین نسخه این مجموعه محبوب یعنی بازی Mega Man 11 رونمایی کردند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی Mega Man 11 منتشر نشده است، اما مشخص شد که بازی مذکور برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی به دست کاربران خواهد رسید. کوجی اودا و کازوهیرا سوچیا به ترتیب مسئولیت کارگردانی و تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده گرفته‌اند. همچنین در تریلر توانستیم نگاهی به گیم پلی این بازی بیاندازیم و به موسیقی متن زیبای آن گوش دهیم.

همانند نسخه‌های پیشین، بازی Mega Man 11 در سبک دو‌بعدی، سایداسکرولینگ و اکشن-پلتفرمر طراحی شده است. در جریان این استریم، سازندگان گفتند که قصد دارند «حیاتی» دوباره به کاراکتر مگامن ببخشند. با توجه به تریلر منتشر شده این بازی شباهت زیادی به نسخه‌های پیشین خود دارد اما شاهد جلوه‌های هنری متفاوت از این بازی بودیم. طوری که مگامن با به دست آوردن سلاح جدید تنها رنگ وی تغییر نمی‌کند و شاهد تغییر لباس وی نیز هستیم.

تاریخ دقیق انتشار این بازی در سال ۲۰۱۸ هنوز مشخص نشده است و کپکام اعلام کرد که تابستان سال آینده اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهند کرد. همینطور در حین استریم مشخص شد که ۸ نسخه از مجموعه Mega Man X به همراه بازی Mega Man 11 برای پلتفرم‌های یاد شده منتشر می‌شود. ضمنا بازی Mega Man Legacy Collection و بازی Legacy Collection 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود که مجسمه آمیبو (Amiibo) نیز ضمیمه آنها می‌شود.

پیش از مشخص شدن تاریخ برگزاری استریم مگامن به مناسبت جشن ۳۰ سالگی‌اش،‌ کمپانی کپکام با انتشار عکسی از مگامن در توییتر اعلام کرده بود که نیازمند طراح کاراکتر دو بعدی است تا به برخی از کاراکتر‌های قدیمی این کمپانی حیاتی دوباره ببخشد.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی معرفی بازی Mega Man 11 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده