نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Red Dead Redemption 2 دیگر با تاخیر مواجه نخواهد شد

استراوس زلنیک در گفتگویی با شبکه CNBC باری دیگر تایید کرد که بازی Red Dead Redemption 2 دوباره تاخیر نخواهد خورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک-تو اینتراکتیو به عنوان کمپانی کمپانی راک‌استار اعلام کرده است که بازی به شدت مورد انتظار Red Dead Redemption 2 به هیچ وجه دوباره تاخیر نخواهد خورد. زلنیک در گفتگو با جیم کرامر از شبکه تلویزیونی CNBC گفت که از انتشار این بازی وسترن در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 اطمینان دارد و «با صداقت تمام» می‌گوید که بازی تا آن روز آماده می‌شود. زمانی که زلنیک باری دیگر درباره انتشار بازی مورد سوال قرار گرفت، اظهار داشت که بیش از ۱۰۰۰ نفر در استودیوهای Rockstar برای عرضه به موقع بازی متعهد شده‌اند. او در این‌باره گفت:

وقتی که با صداقت تمام متعهد می‌شوم بازی Red Dead Redemption 2 در زمان تعیین‌شده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، در واقع بیش از ۱۰۰۰ نفر در کمپانی راک‌استار گیمز صادقانه متعهد به تحقق این امر شده‌اند.

Red Dead Redemption 2

این اولین باری نیست که زلنیک با اطمینان گفته است که بازی Red Dead Redemption 2 در زمان مقرر منتشر خواهد شد. در بهمن‌ماه سال گذشته و زمانی که انتشار بازی از بهار سال ۲۰۱۸ به اوایل آبان‌ماه موکول شد، زلنیک اعلام کرد که بازی دیگر با تاخیر مواجه نخواهد شد. ایشان در آن زمان اذعان داشت:

تمام تلاش تیم سازنده این است که بتوانند اثری را ارائه دهد که در همه زمینه‌ها بهترین کیفیت را داشته باشد. بیشتر از هر موقع دیگری احساس افتخار می‌کنیم که در حال انجام این کار هستیم. سیاست کلی ما این است که یک بازی را زمانی عرضه کنیم که از هر نظر بی‌نقص و عالی باشد. از این‌رو کمپانی راک‌استار گیمز احساس کرد که بازی به پولیش بیشتری نیاز دارد و تاخیر دوباره بازی را قبول کردیم. بازی Read Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه عرضه خواهد شد و مطمئن هستم که این تاریخ نهایی عرضه خواهد بود و تغییر نخواهد کرد. به شدت برای انتشار این بازی هیجان‌زده هستیم.

دلیل پرسیده شدن چنین سوالاتی از استراوس زلنیک به این خاطر است که کمپانی راک‌استار ید طولایی در به تاخیر انداختن بازی‌ها دارد. بازی Red Dead Redemption یک بار پیش از عرضه با تاخیر مواجه شد و این در حالی است که انتشار بازی Red Dead Redemption 2 چندین بار به تعویق افتاده است. در اصل قرار بود تا در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه بازی Red Dead Redemption 2 باشیم، اما این بازی تا به حال دو بار تاخیر خورده است. همچنین از دیگر بازی‌های راک‌استار که با تاخیر مواجه شده است، می‌توان به بازی Grand Theft Auto V اشاره کرد. البته در غالب اوقات انتظار برای بازی‌های Rockstar ارزشش را دارد، چرا که این کمپانی بازی‌های برجسته زیادی در کارنامه دارد.

چندی قبل کمپانی راک‌استار اعلام کرد که در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری از نسخه Special Edition بازی Read Dead Redemption 2 منتشر خواهد کرد. ماه ژوئن از این نظر حائز اهمیت است که نمایشگاه E3 2018 نیز در این تاریخ برگزار می‌شود. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) برای Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد و شما می‌توانید تا آن زمان با مطالعه مقاله «معرفی آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2» و مقاله «Red Dead Redemption 2؛ یک ماجراجویی واقعی و پرجزییات در غرب وحشی» اطلاعات بیشتری از بازی را به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده