نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

زمان انتشار دومین تریلر فیلم Venom تایید شد

تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک ملقب به ونوم، زمان انتشار دومین تریلر فیلم Venom را تایید و اعلام کرد.

ماه بهمن سال گذشته، شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Venom (ونوم) را منتشر کرد و این تریلر چیزی نبود که بسیاری از طرفداران انتظارش را داشتند. عدم حضور شخصیت ونوم در تریلر باعث نارضایتی طرفداران شد و بیش از اینکه به یک فیلم اسپین آف از دنیای مرد عنکبوتی و فیلم مستقل از شخصیت ونوم شباهت داشته باشد، به یک فیلم اکشن امروزی شباهت داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز در حال آماده شدن برای انتشار دومین تریلر فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم است. تام هاردی با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم در نمایشگاه سینماکان منتشر خواهد شد.

Venom

تام هاردی نیز در نمایشگاه سینماکام 2018 حضور خواهد داشت و این نمایشگاه قرار است امروز آغاز و تا روز جمعه ادامه داشته باشد. با این حال، هاردی اطلاعات بیشتری از جمله زمان دقیق انتشار دومین تریلر فیلم Venom یا زمان برگزاری پنل این فیلم را به اشتراک نگذاشته است و انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری و رسمی در این رابطه منتشر شود. با اینکه شاید کمی برای انتشار دومین تریلر فیلم Venom زود باشد؛ اما به نظر می‌رسد که سونی در نظر دارد تا از تمام فرصت‌های ممکن برای تبلیغ این فیلم استفاده کند. با این حال، حضور یا عدم حضور ونوم یا سیمبیوت در دومین تریلر فیلم Venom مشخص نیست؛ اما ممکن است سونی برای پایان شایعات مبنی بر حضور بسیار کم شخصیت ونوم در فیلم، این شخصیت را در طول تریلر جدید این فیلم به‌صورت گسترده نمایش دهد.

 تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون در یک نقش نامشخص، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه)، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است. لودویگ گورانسون، آهنگساز تحسین شده فیلم Black Panther (بلک پنتر)، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم مستقل شخصیت ونوم را بر عهده دارد.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده