نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

آپدیت 1.01 بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شد

بازی Valkyria Chronicles 4 هم‌اکنون در ژاپن در دسترس است و کمپانی سگا کار انتشار محتوای جدیدی نظیر بسته‌های الحاقی و تم‌های پلی‌استیشن 4 برای بازی را آغاز کرده است.

بازی Valkyria Chronicles 4 چند روز پیش در ژاپن منتشر شد، اما قطعا این پایان کار کمپانی Sega با این بازی استراتژی و نقش آفرینی ژاپنی نخواهد بود. در میان اخبار بازی مطلع شدیم که بروزرسانی 1.01 بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شده است که پشتیبانی از اولین بسته الحاقی بازی را به همراه می‌آورد و بازی را به روشی که در جزئیات آپدیت به طور دقیق به آن اشاره نشده است (که در تصویر زیر قابل مشاهده است)، بهبود می‌بخشد.

Valkyria Chronicles 4

همچنین تریلر جدیدی از طریق حساب رسمی توییتر بازی Valkyria Chronicles 4 که با نام Nikola and Kiara’s Infiltration Diary شناخته می‌شود، منتشر شده است که بسته الحاقی دوم بازی یعنی بسته Squad E’s Absent Captain را به نمایش در می‌آورد. این بسته الحاقی در تاریخ شانزدهم فروردین‌ماه (۵ آوریل) با قیمت ۱۰۰۰ یِن منتشر می‌شود و یکی از اقلام سیزن پَس بازی که با قیمت ۴۰۰۰ ین قابل خریداری است، به حساب می‌آید. این DLC داستان گم‌شدن راگناروک را روایت می‌کند که اعضای تیم E باید در حالی که کلود در بین آنها حضور ندارد، به دنبال او بگردند و پس از اتمام بخش دهم بازی Valkyria Chronicles 4 می‌توان به تجربه این بسته الحاقی پرداخت.

دانلود از وب‌سایت آپارات

علاوه بر این، کمپانی سگا تعداد زیادی تِم جدید برای پلی استیشن 4 در فروشگاه پلی استیشن ژاپن منتشر کرده است که تصاویر این پوسته‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. متاسفانه هیچ یک از سیزده تم انتشاریافته رایگان نیست و هر یک با قیمت ۳۰۰ ین به فروش می‌رسد و می‌توان با قیمت ۲۵۰۰ ین به تهیه باندل پوسته‌های جدید اقدام کرد. همچنین بازیکنان برای خرید و نصب این پوسته‌ها به یک حساب ژاپنی شبکه پلی استیشن نیاز دارند، اما پس از خرید می‌توان با تنظیم کنسول به حالت Primary در حساب‌های دیگر خود از تم‌های یاد‌شده استفاده کرد.

چندی قبل کمپانی سگا چهار بسته الحاقی بازی Valkyria Chronicles 4 را معرفی کرد و تریلرهایی از این بازی نقش‌آفرینی منتشر کرد که یکی از آنها شخصیت «فورس»، فرمانده تاکتیکی موسسه Special Test Force X-0 را به نمایش در می‌آورد و دیگری مکانیزیم‌ها و سیستم مبارزات بازی را به تصویر می‌کشید. همچنین در دی‌ماه سال گذشته شعبه ژاپن و آسیای کمپانی سونی از نسخه محدود باندل Valkyria Chronicles 4 کنسول پلی استیشن 4 اسلیم رونمایی کرد که در تعداد محدود در کشور ژاپن در دسترس قرار گرفت.

در حال حاضر بازی Valkyria Chronicles 4 در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است و در تابستان سال جاری برای نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود. همچنین این اثر در پاییز سال ۲۰۱۸ در امریکای شمالی و اروپا برای کنسول‌های PS4، ایکس باکس وان و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی Valkyria Chronicles 4 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده