// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

چهار DLC جدید برای بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر خواهد شد

کمپانی سگا به تازگی اعلام کرده است که چهار بسته الحاقی جدید برای بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر خواهد کرد.

روز گذشته طی یک استریم زنده توسط بخش مرکزی شرکت سگا (Sega) در توکیو اعلام شد که چهار DLC جدید برای نسخه‌ی ژاپنی بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر خواهد شد. یک سیزن‌پس هم امروز در ژاپن با قیمت ۴هزار ین (حدود ۳۷.۵ دلار) در دسترس قرار گرفته است.

اولین DLC که برای این بازی ارائه خواهد شد Equad E To The Sea نام دارد و در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین) منتشر خواهد شد و به شکل جداگانه و به قیمت 1500 ین فروخته خواهد شد. اولین بسته الحاقی شامل یک فصل جدید در بازی خواهد شد که در آن Squad E وظیفه دارد تا یک پایگاه پشتیبانی Imperial را که به طرف دریا و White Sands قرار دارد را شناسایی کنند. این بخش پس از اتمام فصل ۱۰، قابل بازی خواهد بود و انجام آن باعث آزاد شدن برخی آیتم‌ها برای شخصیت‌های درون بازی از جمله کلود، ریلی، راز، کای و مینروا می‌شود.

DLC دوم Squad E's Captain Is Absent نام دارد و در روز ۵ آپریل (۱۶ فروردین) به صورت جداگانه و با قیمت هزار ین به فروش می‌رسد. این DLC هم پس از اتمام بخش دهم بازی قابل بازی خواهد بود. راگناروک در داستان این بسته الحاقی گم شده است و اعضای تیم E باید در حالی کلود در بین آن‌ها نیست به دنبال اون بروند.

بسته الحاقی سوم Raid Battle Hard-EX نام دارد و در روز ۱۲ آپریل (۲۳ فروردین) به قیمت هزار ین به فروش می‌رسد. این بخش پس از اتمام فضل ۱۸ قابلیت بازی خواهد بود و شامل یک ماموریت چالش‌برانگیر است که طی آن گروه E باید در میدان نبرد خود را تقویت کنند.

بسته الحاقی چهارم هم Opposing Valkyria نام دارد و در روز ۱۹ آپریل (۳۱ فروردین) به قیمت ۱۵۰۰ ین عرضه می‌شود.

این DLC نیز پس از پایان فصل ۱۸ قابل بازی است. توانایی ویژه‌ی Crymaria Lewin نتایج مورد نظر را به‌دست نیاورده است و مامور رسیدگی که از طرف ارتش امپراتوری فرستاده شده‌ است، کسی جز سرهنگ سلوریا بلس نیست. آیا همه‌ی زحمات آن‌ها به هدر خواهد رفت یا آزمایش ادامه پیدا خواهد کرد؟ سرنوشت کرایماریا به روبرویی بین دو Valkyria بستگی دارد. به پایان رساندن بخش داستانی این بسته الحاقی، ‌لباس‌های جدیدی برای شخصیت‌های کرلیماریا، نیکولا، چایرا و سلویا باز خواهد کرد.

در صورتی که قبل از خرید بازی می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی به‌دست آورید، هم اکنون می‌توانید نسخه‌ی دمو بازی را از PSN ژاپن دریافت کنید. همچنین در صورتی که می‌خواهید بدون نصب نسخه‌ی دمو، از تماشای بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی لذت ببرید، می‌توانید ویدئوی منتشر شده از گیم‌پلی بازی و گالری تصاویری را که توسط شرکت سگا به زبان انگلیسی در اواخر این هفته منتشر خواهد شد، تماشا کنید.

بازی Valkyria Chronicles 4 پاییز 2018 در آمریکای شمالی و اروپا برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. البته این بازی امروز در ژاپن برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده و برای نینتندو سوییچ نیز در تابستان عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده