// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

تریلر جدید بازی Valkyria Chronicles 4 مکانیز‌م‌ های آن را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر بازی Valkyria Chronicles 4 در حالی که گیم پلی آن را نشان می‌دهد، کاربران را با مکانیزم‌هایش نیز آشنا می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی سگا تریلر دیگری از جدیدترین نسخه بازی نقش آفرینی ژاپنی و استراتژی خود یعنی Valkyria 4: Eastern Front که با نام Valkyria Chronicles 4 نیز شناخته می‌شود، منتشر کرد.

تریلر منتشر شده مکانیزم‌ها و سیستم مبارزات این بازی را به تصویر می‌کشد. البته از آنجا که بازی Valkyria Chronicles 4 همانند نسخه‌های پیشین طراحی شده است، گفتنی است که اکثر این موارد برای بازیکنانی که به طور کلی این مجموعه را تجربه کرده‌اند آشنا به نظر می‌آید. از المان‌های جدیدی که در گیم‌پلی این بازی گنجانده شده است، می‌توان به سیستم Brave اشاره کرد که کاربران زمانی می‌توانند از آن استفاده کنند که کاراکتر‌های آنها ناتوان شده‌اند. این سیستم به کاراکتر شما اجازه می‌دهد که به شلیک کردن ادامه دهد و حتی هم‌تیمی‌های پیرامون خود را نیز تقویت کند.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و به ظاهر جدید کاراکتر Clymaria Lewin نگاهی بیندازید که به دست رایتا هونجو (Raita Honjou) خلق شده است. برای آشنایی بیشتر می‌توانید در مطلبی دیگر در زومجی ویدیو گیم‌پلی این بازی را به همراه تصاویر آن مشاهده کنید.

گفتنی است که کاربران هم‌اکنون می‌توانند این بازی را تجربه کنند؛ چرا که سازندگان اوایل اسفندماه نسخه دموی آن را در دسترس علاقه‌مندان قرار دادند و هم‌اکنون کاربران می‌توانند به فروشگاه ژاپنی Playstation Store مراجعه و برای دانلود اقدام کنند.

بازی Valkyria Chronicles 4 در سال ۲۰۱۸ برای هر دو ریجن آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار می‌گیرد و به دست کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ می‌رسد. در آن سو بازی مذکور در تاریخ ۲۱ مارس‌ (۱ فروردین ۹۷)‌ برای پلی‌استیشن 4 در ریجن ژاپن منتشر می‌شود و در تابستان ۹۷ نیز برای سوییچ پورت می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارت

نظرات خود را در مورد نسخه جدید این بازی تاکتیکی و نقش‌آفرینی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده