// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدید بازی Valkyria Chronicles 4 کاراکتر Forse را نشان می دهد

جدیدترین تریلر بازی Valkyria Chronicles 4، ساخته کمپانی Sega، یکی از شخصیت‌های این بازی را با نام Forse نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا تریلر جدیدی از بازی Senjou no Valkyria 4: Eastern Front، که در سبک نقش‌ آفرینی ژاپنی (JRPG) طراحی شده است، منتشر کرد.

ویدیو جدید بازی Valkyria Chronicles 4 در کانال رسمی آن که با نام Nikola and Kiara’s Infitration Diary شناخته می‌شود، منتشر شد. تریلر منتشر شده این‌ بار روی Forse که در واقع فرمانده تاکتیکی موسسه Special Test Force X-0 است، تمرکز دارد. با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که فورس با کاراکتر اصلی این بازی یعنی Calude Wallace مشکلاتی دارد.

همانند همیشه سازندگان تصاویرهنری جدیدی نیز منتشر کردند که هر یک در واقع به عنوان نوشته‌هایی در دفتر خاطرات سازندگان جای گرفته است. طراحی‌های یاد شده هر بار به دست یکی از طراحان معروف به عنوان مهمان برای این بازی در نظر گرفته شده است که این بار شاهد طراحی کاراکتر Kai Schulen به دست Shirow Miwa، خالق مانگا Dogs، بودیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به این عکس‌های منتشر شده بیاندازید.

 Valkyria Chronicles 4

 Valkyria Chronicles 4

در خبر‌های دیگر همچنین می‌توانید با تماشا کردن تریلر پیشین نگاهی به ظاهر جدید کاراکتر Cymaria Lewin بیاندازید که به دست رایتا هونجو (Raita Honjou) طراحی شده است. گفتنی است که کاربران هم‌اکنون می‌توانند این بازی را تجربه کنند؛ چرا که سازندگان اوایل اسفندماه نسخه دموی آن را در دسترس کاربران قرار دادند و هم‌اکنون کاربران می‌توانند از فروشگاه ژاپنی Playstation Store دانلود کنند.

بازی Valkyria Chronicles 4 در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و برای هر دو ریجن آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار می‌گیرد. در آن سو بازی مذکور در تاریخ ۲۱ مارس‌ (۱ فروردین ۹۷)‌ برای پلی‌استیشن 4 در ریجن ژاپن منتشر می‌شود و در تابستان ۹۷ نیز برای سوییچ پورت می‌شود

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد نسخه بعدی سری ولکریا با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده