نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تصویر جدید فیلم The Predator به اولین تریلر فیلم اشاره می کند

شین بلک اخیرا تصویری از پشت صحنه فیلم The Predator را منتشر کرده است که ظاهرا به اولین تریلر این فیلم اشاره می‌کند.

اوایل این ماه بود که فرد دکر، نویسنده فیلم The Predator، با انتشار تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم اعلام کرد که اولین تیزر تریلر این فیلم به‌زودی منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که به‌زودی قرار است شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار باشیم. شین بلک، کارگردان فیلم The Predator، تصویری از پشت صحنه ساخت این فیلم را که در حال حاضر بخش‌هایی از فیلم در حال فیلمبرداری دوباره هستند، در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است. این تصویر اطلاعاتی از فیلم را فاش نمی‌کند و تنها محیط جنگلی که بخشی از اتفاقات فیلم The Predator قرار است در آن جریان داشته باشد، قابل مشاهده است؛ اما او در توصیف تصویر اشاره‌ای به نزدیک بودن زمان انتشار اولین تریلر این فیلم کرده است. همچنین اگر کمی دقت کنید، به نظر می‌رسد که یک درنده بیگانه در بین شاخه‌های شکسته این درخت‌ها مخفی شده باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Predator BTS Image

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب)، بوده است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود. 

پیش از این فیلم The Predator قرار بود در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود؛ اما ماه بهمن سال گذشته شرکت فاکس قرن بیستم بار دیگر زمان اکران این فیلم را عقب انداخت و اکنون فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده