نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

کارگردان فیلم Dark Phoenix فیلمنامه فیلمی از دنیای جنگ ستارگان را می‌نویسد

طبق خبرهای منتشر شده، سیمون کینبرگ هنوز به‌عنوان نویسنده در یک پروژه از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) حضور دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس)، هنوز در فیلمی از دنیای جنگ ستارگان به‌عنوان نویسنده حضور دارد. اخیرا وب‌سایت ددلاین خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه کینبرگ کارگردانی ریبوت فیلم Logan’s Run (فرار لوگان) را بر عهده گرفته و قرار است در این فیلم با پیتر کریگ، نویسنده سری فیلم Hunger Games (عطش مبارزه)، که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، همکاری کند. در پایان این گزارش، ددلاین خیلی کوتاه اشاره کرد که کینبرگ وظیفه نوشتن فیلمنامه یک فیلم از دنیای جنگ ستارگان را نیز بر عهده دارد و هنوز در این مجموعه محبوب و پر طرفدار باقی مانده است. 

Simon Kinberg

البته کینبرگ چندان با دنیای جنگ ستارگان غریبه نیست و پیش از این او به‌عنوان تهیه کننده در سریال انیمیشنی Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان) حضور داشته است. علاوه بر این، کینبرگ قرار بود به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Boba Fett (بوبا فت) به کارگردانی جاش ترانک، کارگردان فیلم Chronicle (تاریخچه) نیز حضور داشته باشد که پس از شکست فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) در سال ۲۰۱۵، کمپانی لوکاس‌فیلم ساخت فیلم Boba Fett را متوقف و با ترانک قطع همکاری کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که کینبرگ وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و قرار است سرانجام شاهد این فیلم روی پرده‌های سینما باشیم یا اینکه او وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است.

حتی پیش از انتشار فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) در سال ۲۰۱۶، شایعاتی مبنی بر حضور کینبرگ به‌عنوان نویسنده در فیلمی از دنیای جنگ ستارگان شنیده می‌شد. حتی این احتمال وجود دارد که کینبرگ وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) را بر عهده گرفته باشد که شایعات زیادی مبنی بر ساخت این فیلم شنیده می‌شود. در ماه آبان امسال، لوکاس فیلم و والت دیزنی ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، را تایید و اعلام کردند. همچنین اخیرا دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، نیز کار نوشتن فیلمنامه سری جدید فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته‌اند. با این حال، پروژه‌ای که کینبرگ در آن حضور دارد با این دو پروژه متفاوت است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده