نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

کارگردان فیلم Dark Phoenix ریبوت فیلم Logan’s Run را کارگردانی خواهد کرد

سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم دارک فینکس (Dark Phoenix)، کارگردانی جدیدترین اثر کمپانی برادران وارنر یعنی ریبوت فیلم فرار لوگان (Logan’s Run) را بر عهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین به‌تازگی در طی گزارشی اعلام کرده که کمپانی برادران وارنر در حال گذراندن مراحل اولیه ساخت نسخه ریبوت فیلم Logan’s Run (فرار لوگان) است. در پروژه تولید این فیلم، سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس)، کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد داشت و پیتر کریگ، نویسنده سری فیلم Hunger Games (عطش مبارزه)، هم فیلمنامه آن را خواهد نوشت. همانطور که پیشتر هم حدس‌هایی زده می‌شد و انتظار می‌رفت، در این نسخه از فیلم فرار لوگان قرار است ما شاهد حضور یک بازیگر زن در نقش شخصیت اصلی داستان باشیم.

پیش از اینکه کمپانی برادران وارنر پروژه ساخت این اثر را آغاز کند، تیم‌های مختلف بسیار زیادی قصد داشتند یک نسخه بازسازی‌شده از این فیلم کلاسیک را بسازند و به روی پرده سینماها ببرند؛ به عنوان مثال یکی از افرادی که تا مراحلی هم پیش رفته بود، کارگردان بازی BioShock یعنی کن لوین است که یک نسخه پیشنویس از فیلمنامه تولید این فیلم هم نوشته بود. حتی پیش از آن، رایان گاسلینگ و کارگردان فیلم Drive (رانندگی) یعنی نیکولاس ویندینگ رفن هم تا حدودی سعی کردند که پروژه تولید نسخه ریبوت این فیلم را راه‌اندازی کنند. افراد دیگری هم مانند الکس گارلند کارگردان و نویسنده فیلم Annihilation (نابودی) و فیلم Ex Machina (فراماشین)، ویل بیل فیلمنامه نویس فیلم Gangster Squad (جوخه گانگستر) و همچنین کریستوفر مک‌کوری نویسنده و کارگردان فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation (مأموریت غیرممکن: ملت یاغی) از جمله هنرمندانی هستند که پیش‌نویس‌هایی برای فیلمنامه فیلم فرار لوگان نوشته‌اند. مدتی پیش یعنی در سال ۲۰۱۶، رایان جی. کوندال، نویسنده و یکی از سازندگان سریال Colony (کلنی)، به عنوان نویسنده برای این پروژه انتخاب شده بود. در آن زمان، سیمون کینبرگ نقش تهیه کننده را در پروژه داشت. به‌تازگی اعلام شده که رایان جی. کوندال نویسنده نسخه ریبوت فیلم Highlander (کوه نشین) خواهد بود. 

نسخه اصلی فیلم فرار لوگان در سال ۱۹۷۶ اکران شد. هنرمندانی مانند مایکل یورک، ریچارد جردن و فارا فاست از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه اصلی فرار لوگان حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته بودند. داستان این فیلم براساس رمانی است که به قلم ویلیام اف. نولان و جورج کلیتون جانسون نوشته شده و در همان سال ۱۹۷۶ هم منتشر شده است. نسخه اولیه این فیلم داستان یک جامعه در دنیای آینده را به تصویر می‌کشد که حداکثر سن زنده ماندن برای همه مردم، یک زمان مشخص است و هر فرد بعد از رسیدن به آن سن خاص باید کشته شود. حال در این میان هرکس سعی کند که این قانون را دور زده و از انجام آن فرار کند، «فراری» نامیده شده و توسط مامورانی که «سندمن» نام دارند، دستگیر و کشته می‌شود. در داستان این فیلم، لوگان هم یک سندمن است که حالا مجبور به فرار شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده