// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

آمار بتای محدود بازی Sea of Thieves اعلام شد

استودیو ریر با ارسال ایمیلی به شرکت‌کنندگان در بتای محدود بازی Sea of Thieves، آمار و ارقام آن را اعلام کرد.

استودیو Rare، پس عبور از دوران ساخت بازی‌های کینکت و عرضه بازی Rare Replay، به سراغ شبیه‌سازی زندگی دزدان دریایی و حکمرانی آن‌ها بر دریا‌ها رفت. بازی Sea of Thieves محصول همین ایده‌پردازی استودیو ریر است که تا عرضه آن مدت زیادی باقی نمانده است. مدتی پیش بتای محدود این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت که به دلیل مشکلات سرور مدت آن تمدید شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ریر در قالب ارسال یک ایمیل به افرادی که این نسخه را تجربه کردند، آمار و ارقام آن را منتشر کرد.

با استناد به آمار منتشر شده از سوی استودیو ریر، تعداد ۳۳۲ هزار و ۵۲ نفر در بتای محدود بازی Sea of Thieves شرکت و در مجموع دو میلیون ساعت را صرف تجربه زندگی دزدان دریایی کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های بتای محدود این بازی امکان استریم برای اولین بار است. استودیو ریر اعلام کرده است که تعداد ۲۵ هزار بازیکن اقدام به استریم یا ساخت ویدیو از بازی خود کرده‌اند. ویدیو‌های مرتبط با بازی مذکور به صورت میانگین ۱۴۰ هزار  ۲۴۰ نفر بیننده داشته و در مجموع ۱۴.۵ میلیون ساعت مشاهده شده‌اند. همچنین بازی Sea of Thieves از نظر تعداد بینندگان استریم‌های زنده در وب‌سایت‌های Twitch (توییچ) و Mixer (میکسر) رتبه اول را به دست آورده است. اینفوگرافیک ارسال شده برای شرکت‌کنندگان بتای محدود بازی Sea of Thieves را در زیر مشاهده می‌کنید:

اینفوگرافیک بازی Sea of Thieves

اینفوگرافیک بازی Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در دیگر خبر‌های مربوط به بازی Sea of Thieves اعلام شد که کمپانی تایتان کامیکس، کتاب کمیک این بازی را منتشر خواهد کرد. همچنین کمپانی مایکروسافت علاوه بر معرفی کنترل سفارشی این بازی با ویژگی‌هایی همچون اشتراک ۱۴ روزه سرویس‌های ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد، قصد دارد در روز انتشار، این بازی را در دسترس اعضای سرویس Xbox Game Pass قرار دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده