نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

نسخه بتا بازی Sea of Thieves تمدید شد

استودیو ریر در پی مشکلات سرور نسخه بتا بازی Sea of Thieves، تصمیم گرفت آن را دو روز دیگر هم تمدید کند.

نسخه بتا بازی Sea of Thieves از چند روی پیش آغاز شده و از همان ابتدا، از مشکلاتی در سرور‌ها رنج می‌برد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ریر، سازنده بازی Sea of Thieves، اعلام کرده که به دلیل مشکلات سرور، نسخه بتا بازی دو روز دیگر هم تمدید شده است. به طور دقیق‌تر، نسخه بتا بازی تا ساعت ۱۱:۳۰ صبح ۱۱ بهمن به وقت ایران تمدید شده و در دسترس خواهد بود.

ریر همچنین از کاربران بازی به دلیل مشکلات مذکور عذرخواهی کرده و گفته که در تلاش است تا مشکلات سرور‌های بازی را به طور کامل بهبود ببخشد. نسخه بتا بازی Sea of Thieves به صورت عمومی در دسترس نبوده و فقط برای کاربرانی قابل تجربه است که یا پیش از ماه دسامبر عضو سرویس اینسایدر بازی شده یا اینکه بازی را تا به امروز پیش خرید کرده‌اند.

Sea of Thieves طبق اعلام استودیو Rare، یک شبیه‌ساز زندگی دزدان دریایی است که در آن می‌توانید به تنهایی یا همراه با دوستان‌تان سوار کشتی مخصوص خود شده و به ماجراجویی در جهان عظیم بازی بپردازید. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی، می‌توانید مقاله‌ای را در مورد ویژگی‌های مختلف آن در زومجی بخوانید. این بازی در تاریخ ۲۹ اسفند برای ویندوز و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده