نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بسته Resistance بازی Call Of Duty: WW2 هفته آینده برای Xbox One و PC منتشر می‌شود

کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که بسته گسترش‌دهنده Resistance بازی Call Of Duty: WWII هفته آینده برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز منتشر خواهد شد.

بسته گسترش‌دهنده Resistance بازی Call Of Duty: WW2 به لطف انحصار زمانی سونی از اوایل بهمن‌ماه در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار دارد، اما کاربران ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی نیز به زودی امکان تجربه آن را خواهند داشت. در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که بسته الحاقی Resistance هفته آینده برای دو پلتفرم دیگر نیز منتشر خواهد شد.

این بسته الحاقی سه نقشه جدید با نام‌های Valkyrie، Anthropoid و Occupation را به بخش چندنفره بازی اضافه می‌کند و استودیو اسلج‌ همر گیمز می‌گوید که همه آنها حول موضوع مقاومت تمرکز دارند. این بسته الحاقی همچنین یک نقشه مخصوص حالت War با نام Operation Intercept را به همراه می‌آورد که بازیکنان در آن تلاش می‌کنند تا نیروهای مقاومت فرانسه را نجات دهند و به سلامت از منطقه جنگی فرار کنند.

علاوه بر نقشه‌های جدید، بسته الحاقی Resistance یک مرحله جدید با نام The Darkest Shore را به حالت Nazi Zombies اضافه می‌کند. وقایع این مرحله در یک جزیره «دور افتاده» اتفاق می‌افتد و در آن شاهد اسلحه‌های جدید، زامبی‌های چالاک‌تر و البته یک محیط مه‌آلود هستیم که مقابله با زامبی‌ها را به دلیل نبود دید کافی دشوار می‌کند.

کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که بسته گسترش‌دهنده Resistance بازی Call Of Duty: WW2 هفته آینده برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز منتشر خواهد شد.  به لطف انحصار زمانی سونی، بسته گسترش‌دهنده Resistance بازی Call Of Duty: WW2 از اوایل بهمن‌ماه در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار دارد، اما کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز به زودی امکان تجربه آن را خواهند داشت. در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که بسته الحاقی Resistance هفته آینده برای دو پلتفرم دیگر نیز منتشر خواهد شد.  این بسته الحاقی سه نقشه جدید با نام‌های Valkyrie، Anthropoid و Occupation را به بخش چندنفره بازی اضافه می‌کند و استودیو اسلج‌همر گیمز می‌گوید که همه آنها حول موضوع مقاومت تمرکز خواهند داشت. این بسته الحاقی همچنین یک نقشه مخصوص حالت War با نام Operation Intercept را به همراه می‌آورد که بازیکنان در آن تلاش می‌کنند تا نیروهای مقاومت فرانسه را نجات دهند و به سلامت از منطقه جنگی فرار کنند.  علاوه بر نقشه‌های جدید، بسته الحاقی Resistance یک مرحله جدید با نامThe Darkest Shore  را به حالت Nazi Zombies اضافه می‌کند. وقایع این مرحله در یک جزیره «دور افتاده» اتفاق می‌افتد و در آن شاهد اسلحه‌های جدید، زامبی‌های چالاک و البته یک محیط مه‌آلود هستیم که مقابله با زامبی‌ها را به دلیل نبود دید کافی دشوار می‌کند.  بسته الحاقی Resistance یک ماه پس از اینکه در پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت، در تاریخ دهم اسفندماه (1 مارس) به ایکس‌باکس وان و پی‌سی راه می‌یابد. این بسته یکی از اقلام سیزن پَس بازی به شمار می‌آید که با قیمت 50 دلار به فروش می‌رسد و امکان تهیه آن به صورت جداگانه با قیمت 15 دلار نیز وجود دارد.  در بهمن‌ماه امسال کمپانی اکتیویژن گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد و مطلع شدیم که بازی Call of Duty: WWII جدا از بزرگ‌ترین بازی کنسولی، بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی روی پلتفرم‌های پلی استیشن را هم به خود اختصاص داده است. اخیرا هم مایکل کاندری و گلن اسکوفیلد، دو بنیان‌گذار اسلج‌همر گیمز از این استودیو جدا شدند تا سمتی جدید در اکتیویژن برعهده بگیرند. همچنین مدتی قبل اکتیویژن تایید کرد که استودیو تری‌آرک ساخت نسخه بعدی بازی را برعهده خواهد داشت و این خبر باعث شد که شایعات اخیر درباره Black Ops 4 کمی قابل اتکا شوند.   شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Call Of Duty: WW2 را در صورت تمایل از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

بسته الحاقی Resistance یک ماه پس از اینکه در پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت، در تاریخ دهم اسفندماه (۱ مارس) به ایکس‌باکس وان و پی‌سی راه می‌یابد. این بسته یکی از اقلام سیزن پَس بازی به شمار می‌آید که با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد و امکان تهیه آن به صورت جداگانه و با قیمت ۱۵ دلار نیز وجود دارد.

در بهمن‌ماه امسال کمپانی اکتیویژن گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد و مطلع شدیم که بازی Call of Duty: WWII جدا از بزرگ‌ترین بازی کنسولی، بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی روی پلتفرم‌های پلی استیشن را هم به خود اختصاص داده است. اخیرا هم مایکل کاندری و گلن اسکوفیلد، دو بنیان‌گذار اسلج‌همر گیمز از این استودیو جدا شدند تا سمتی جدید در اکتیویژن برعهده بگیرند. همچنین مدتی قبل اکتیویژن تایید کرد که استودیو تری‌آرک ساخت نسخه بعدی بازی را برعهده خواهد داشت و این خبر باعث شد که شایعات اخیر درباره Black Ops 4 کمی قابل اتکا شوند.

 شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Call Of Duty: WW2 را در صورت تمایل از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده