نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

علاقه کارگردان فیلم Call of Duty به همکاری با کریس پاین و تام هاردی

استفانو سولیما که احتمالا کارگردانی فیلم Call of Duty را بر عهده خواهد داشت، از علاقه خود به همکاری با تام هاردی و کریس پاین خبر داده است.

مدتی می‌شود که استودیو فیلمسازی کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) به دنبال ساخت اقتباس سینمایی بازی Call of Duty (ندای وظیفه) است. هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این کمپانی در حال مذاکره با استفانو سولیما، کارگردان فیلم Sicario 2: Soldado (سیکاریو 2: سولدادو)، برای کارگردانی فیلم Call of Duty است و طبق شایعات منتشر شده، مذاکرات وارد مراحل نهایی و احتمالا امضای قرارداد همکاری شده است. با این حال، این فیلم هنوز نویسنده یا ناشر ندارد و مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سولیما از علاقه خود به همکاری با دو بازیگر سرشناس هالیوود خبر داده است.

Stefano Sollima

در مصاحبه با بخش بریتانیایی وب‌سایت مترو، سولیما فاش کرد که از طرفداران بزرگ تام هاردی و کریس پاین است. با وجود اینکه او از دادن پاسخ به سوالاتی در مورد کارگردانی یا عدم کارگردانی فیلم Call of Duty طفره رفت و به آن پاسخ واضحی نداد، اما ممکن است که این دو بازیگر از گزینه‌های مدنظر و محبوب او برای بازی در این فیلم باشند. در بخشی از مصاحبه، سولیما به‌طور اختصاصی به تمجید از هاردی پرداخت و بازی او را ستایش کرد. سولیما گفت:

منظور من این است که تقریبا تمام فیلم‌هایی را که هاردی در آن حضور داشته و بازی کرده است، دوست داشته‌ام. او حتی در فیلم Mad Max (مد مکس) نیز عالی بود. من منتظر انتشار و تماشای فیلم Venom (ونوم) نیز هستم.

مدتی پیش کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Venom را منتشر کرد، اما این تریلر نتوانست نظر همه طرفداران را جلب کند و بسیاری از حضور نداشتن شخصیت ونوم در این تریلر انتقاد کردند. در ادامه سولیما به ستایش از کریس پاین پرداخت و بازی او را تحسین کرد. سولیما در مورد پاین گفت:

او سرسخت، اما بسیار باهوش است و می‌تواند حس شوخ‌طبعی را داشته باشد؛ اما همچنین او می‌تواند در نقش‌های دراماتیک نیز به ایفای نقش بپردازد. زمانی که شما حس می‌کنید یک بازیگر می‌تواند نقش‌های متفاوتی را بازی کند، متوجه می‌شوید که آن‌ها بازیگران بسیار خوبی هستند.

Call of Duty Modern Warfare

حتی اگر ابراز علاقه سولیما، برای همکاری با هاردی و پاین در فیلم Call of Duty نباشد، اما جای تعجبی نیست که او بخواهد با این دو بازیگر برجسته سینما همکاری کند. با این حال، او هنوز با کمپانی اکتیویژن بلیزارد برای کارگردانی فیلم Call of Duty رسما به توافق نرسیده است. ماه آذر امسال، سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Sicario 2: Soldado را منتشر کرد. بنیسیو دل تورو، جاش برولین، متیو موداین، مانوئل گارسیا رولفو، ایزابلا مونر، ایان بوهن، جفری داناوان، کاترین کینر، دیوید کاستاندا، الیجا رودریگرز و جکمو بازل، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Sicario (سیکاریو) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Sicario 2: Soldado قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. فیلم Call of Duty نیز در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده