نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

اولین تریلر فیلم Sicario 2: Soldado منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم مورد انتظار سیکاریو ۲: سولدادو (Sicario 2: Soldado) را که دنباله فیلم Sicario است، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Sicario 2: Soldado را منتشر کرده است. این فیلم، دنباله فیلم سیکاریو (Sicario) محصول سال ۲۰۱۵ است که قرار است تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود و در اولین تریلر این فیلم شاهد بازگشت شخصیت‌های جاش برولین و بنیسیو دل تورو هستیم. این تریلر به‌خوبی فضای بسیار تاریک و خشن فیلم را نشان می‌دهد که پیش از این سازندگان و بازیگران فیلم وعده آن را داده بودند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در سال ۲۰۱۵، فیلم Sicario به کارگردانی دنی ویلنو و با بازی بازیگرانی چون امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو، جاش برولین، ویکتور گاربر، جان برنثال و دنیل کالویا، به روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. با این حال، فیلم Sicario که با بودجه‌ای حدود ۳۰ میلیون دلار ساخته شده بود، تنها ۸۴.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و کمپانی لاینزگیت از ساخت و انتشار دنباله این فیلم انصراف داد و کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز ساخت و انتشار دنباله فیلم Sicario را بر عهده گرفتند. آکادمی اسکار نیز چندان روی خوشی به این فیلم نشان نداد و این فیلم تنها در سه بخش که هر سه بخش فنی بودند، نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در فیلم Soldado، الخاندرو گیلیک با بازی بنیسیو دل تورو و مت گریور با بازی جاش برولین، بار دیگر وارد جنگی علیه قاچاق مواد مخدر که در مرز مکزیک و آمریکا در حال گسترش است، می‌شوند و باید با مشکلات جدید و بزرگ‌تری روبه‌رو شوند. کارگردانی این فیلم بر عهده استفانو سولیما، کارگردان سریال Gomorrah (گومورا) و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم Sicario بوده است. علاوه بر دنی ویلنو، امیلی بلانت نیز در فیلم Sicario 2: Soldado حضور ندارد. بنیسیو دل تورو، جاش برولین، متیو موداین، مانوئل گارسیا رولفو، ایزابلا مونر، ایان بوهن، جفری داناوان، کاترین کینر، دیوید کاستاندا، الیجا رودریگرز و جکمو بازل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sicario 2: Soldado حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Sicario 2: Soldado قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده