نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

فیلم Call of Duty احتمالا به دست کارگردان Soldado کارگردانی خواهد شد

براساس گزارش‌های منتشر شده جدید، استفانو سولیما، کارگردان فیلم سیکاریو 2: سولدادو (Sicario 2: Soldado) احتمالا فیلم ندای وظیفه (Call of Duty) را کارگردانی می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که جدیدترین اثر استودیو فیلمسازی کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) یعنی فیلم Call of Duty (ندای وظیفه) به‌تازگی کارگردان خود را پیدا کرده است. به نقل از گزارشی که اخیرا سایت خبری ورایتی منتشر کرده، کارگردان یکی از آثار مورد انتظار سال ۲۰۱۸ یعنی فیلم Sicario 2: Soldado (سیکاریو 2: سولدادو) به نام استفانو سولیما با استودیو فیلمسازی کمپانی اکتیویژن بلیزارد وارد مذاکره و گفتگو شده است. به نظر می‌رسد که قرار است در صورت توافق، این سولیما باشد که کارگردانی فیلم اقتباسی براساس یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های اکتیویژن و سرتاسر دنیا را بر عهده بگیرد. از آنجایی که هنوز هیچ نویسنده و مسئول توزیعی برای این اثر استخدام نشده، بنابراین هیچ تاریخ اکرانی هم برای آن نمی‌توان مشخص کرد و حتی معلوم نیست که به طور تقریبی چه سالی اکران می‌شود.

نیک ون دایک، کارمند سابق کمپانی والت دیزنی و استیسی شر، رهبر استودیو‌های فیلم‌سازی کمپانی اکتیویژن بلیزارد، تهیه‌کنندگی فیلم کال آو دیوتی را بر عهده دارند. بابی کوتیک هم که مدیر اجرایی کمپانی Activision Blizzard است، به نوبه خود در این پروژه همکاری داشته و در کنار شر و ون دایک، وظیفه تهیه‌کنندگی آن را خواهد داشت. اگرچه طرح فیلمنامه و داستان فیلم ندای وظیفه همچنان زیر غل و زنجیر پنهان است و هیچ جزئیات هرچند کوچکی از آن منتشر نشده، اما شر و ون دایک اعلام کردند که تصمیم دارند دنیای سینمایی و فیلمسازی کال آو دیوتی را همچون سبک آثار دنیای سینمایی مارول بسازند.

در اخبار مرتبط با کارگردان این اثر اقتباسی یعنی استفانو سولیما، فیلم سیکاریو 2: سولدادو برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده