نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳

سومین پوستر جدید انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شد

کمپانی پیکسار سومین پوستر جدید انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) در طی چند روز گذشته را منتشر کرد.

اخیرا پوستر جدیدی از انیمیشن The Incredibles 2 منتشر شده است که در آن لباس قهرمانان این انیمیشن را مشاهده می‌کنیم که آماده شسته شدن است. در ادامه این پوستر، پیکسار پوستر دیگری از این انیمیشن مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد که در آن لباس خانواده شگفت انگیزان را در داخل یک ماشین لباس‌شویی در حال شسته شدن مشاهده می‌کنیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی سومین پوستر از این مجموعه پوسترهای جدید انیمیشن The Incredibles 2 را منتشر کرده‌اند. در این پوستر، آقای شگفت‌انگیز در حال اتو کردن لباس خود و احتمالا دیگر اعضای خانواده است. علاوه بر این، پیکسار بار دیگر تاکید کرد که امشب قرار است تصاویر ویژه‌ای از انیمیشن The Incredibles 2 را در حاشیه مسابقات بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در شهر پیونگ‌چانگ کره جنوبی برگزار می‌شود، منتشر کند که طبق شواهد موجود، احتمالا اولین تریلر رسمی انیمیشن The Incredibles 2 امشب منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Incredibles 2 Poster

ماه آبان امسال، کمپانی پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 را منتشر کرد. علاوه بر این، این کمپانی اخیرا اولین تبلیغ تلویزیونی این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کرده است. با این حال، تاکنون تصاویر رسمی کمی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر شده است و در حال حاضر می‌دانیم که انیمیشن The Incredibles 2 قرار است تنها لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن اول آغاز شود. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان)، بوده است. 

کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Incredibles 2 حضور خواهند دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده