نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

اولین تریلر انیمیشن Spies in Disguise منتشر شد

همانطور که وعده داده شده بود، فاکس قرن بیستم اولین تریلر رسمی انیمیشن Spies in Disguise را منتشر کرده است.

به‌تازگی کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تیزر و پوسترهای رسمی انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) را منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر رسمی این این انیمیشن سینمایی به‌زودی منتشر خواهد شد. حال اولین تریلر این انیمیشن منتشر شده است. در این تریلر شاهد حضور و معرفی شخصیت لنس استرلینگ با صداپیشگی ویل اسمیت، هستیم و در ادامه والتر بکت با صداپیشگی تام هالند، معرفی می‌شود. با این حال، در این تریلر شاهد حضور شخصیت دیگری نیستیم، اما در طول این تریلر که شاهد اولین تصاویر رسمی انیمیشن Spies in Disguise هستیم، شخصیت لنس استرلینگ را در حال انجام ماموریت‌های مختلف مشاهده می‌کنیم که در ادامه توسط والتر بکت به یک کبوتر تبدیل می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از انیمیشن Spies in Disguise را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Spies in Disguise Poster

تام هالند در نقش والتر بکت، ویل اسمیت در نقش لنس استرلینگ، بن مندلسون در یک نقش نامشخص، کارن گیلان در نقش Eyes، رشیدا جونز با سابقه بازی در نقش ایجنت مارسی کپل، دی‌جی خالد در نقش Ears و ماسای اوکا در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spies in Disguise حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده‌ داشته‌اندنیک برونو و تروی کوآن وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارند که نخستین تجربه کارگردانی آن‌ها است. 

داستان انیمیشن Spies in Disguise در دنیایی پر از جاسوس‌‌های بین‌المللی جریان دارد و ویل اسمیت صداپیشگی لنس استرلینگ، شگفت‌انگیزترین جاسوس دنیا و تام هالند صداپیشگی شخصیت والتر را بر عهده دارد. لنس جاسوسی خونسرد، جذاب و ماهر است که دنیا را از اتفاقات خطرناکی که آن را تهدید می‌کند، نجات می‌دهد. والتر نیز شخصیت بسیار باهوش، اما غیر اجتماعی است. او جامعه گریزی خود را با مهارتش در اختراعات و ابداعات جبران می‌کند و والتر وظیفه ساخت گجت‌های لنس را نیز بر عهده دارد، اما زمانی که دنیای انیمیشن با یک خطر جدی مواجه می‌شود، لنس و والتر باید با کمک یکدیگر با این تهدید غیر منتظر مقابله کنند.

انیمیشن Spies in Disguise قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۲ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده