نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

اعلام تاریخ اکران جدید فیلم Death on The Nile و انیمیشن Spies in Disguise

فاکس قرن بیستم تاریخ اکران جدید چند فیلم خود از جمله فیلم Death on The Nile و انیمیشن Spies in Disguise، را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را تغییر داده و تاریخ اکران جدید آن‌ها را اعلام کرده است. این شرکت تایید کرد که فیلم Death on the Nile (مرگ روی نیل) که دنباله فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) است، قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. پیش از این، این فیلم برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود و حال این اثر قرار است با حدود یک ماه تاخیر اکران و باید با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) و فیلم Wicked در این تاریخ مواجه شود. فیلم Death on the Nile براساس یک رمان جنایی به‌همین نام از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد.

در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند. در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. حال پوآرو باید راز و معمای مرگ این دختر ثروتمند را کشف کند. در فیلم Death on the Nile کنت برانا قرار است بار دیگر نقش هرکول پوآرو را بازی کند و انتظار می‌رود که کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته باشد. مایکل گرین نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. فاکس در ادامه اعلام کرد که فیلم Ford vs. Ferrari (فورد مقابل فراری) که جدیدترین فیلم جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان) است، قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 

Spies in Disguise

در این تاریخ، فیلم Ford vs. Ferrari باید با فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) با بازی کریس پرت و فیلم Limited Partners با بازی تیفانی هدیش، رقابت کند. اتفاقات فیلم Ford vs. Ferrari در سال ۱۹۶۶ و مسابقه جهانی اتومبیل‌رانی که در شهر لومان فرانسه برگزار می‌شد، جریان دارد که در آن داستان یک تیم بااستعداد از طراحان و مهندسان آمریکایی را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا اتومبیلی را طراحی کنند که در این مسابقه اتومبیل شرکت فراری را شکست دهد. مت دیمون قرار است نقش کرول شلبی و کریستین بیل نقش کن مایلز را در این فیلم بازی کنند.

همچنین فاکس اعلام کرد که انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) با صداپیشگی تام هالند و ویل اسمیت، که قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۲ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. در پایان شرکت فاکس تاریخ اکران فیلم Stuber با بازی دیو باتیستا و کمیل نانجیانی را تایید و اعلام کرد. این فیلم اکشن کمدی قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود و در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم Aladdin (علاالدین) و فیلم Minecraft (ماینکرفت) رقابت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده