نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷

انتشار اولین پوسترها و تیزر رسمی انیمیشن Spies in Disguise؛ تریلر اصلی فردا

فاکس قرن بیستم اولین پوسترها و تیزر رسمی انیمیشن Spies in Disguise را منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این انیمیشن فردا منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوسترها و تیزر رسمی انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) منتشر شده است. کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار تیزری در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که اولین تریلر این انیمیشن سینمایی فردا منتشر خواهد شد. در این تیزر شاهد لنس استرلینگ هستیم که در واقع این تیزر برای تبلیغ ماشین مفهومی Audi RSQ نیز بوده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تیزر، کمپانی فاکس قرن بیستم پوسترهای شخصیت‌های انیمیشن Spies in Disguise را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی جدیدترین انیمیشن کمپانی بلو اسکای هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

Spies in Disguise Poster

Spies in Disguise Poster

تام هالند در نقش والتر بکت، ویل اسمیت در نقش لنس استرلینگ، بن مندلسون در یک نقش نامشخص، کارن گیلان در نقش Eyes، رشیدا جونز با سابقه بازی در نقش ایجنت مارسی کپل، دی‌جی خالد در نقش Ears و ماسای اوکا در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spies in Disguise حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده‌ داشته‌اند. این انیمیشن براساس انیمیشن کوتاه Pigeon: Impossible به کارگردانی لوکاس مارتل که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، در دست ساخت است. نیک برونو و تروی کوآن وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارند که نخستین تجربه کارگردانی آن‌ها است. 

انیمیشن Spies in Disguise قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۲ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده