نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

حضور صداپیشگان مشهور در انیمیشن Spies In Disguise تایید شد

کمپانی فاکس قرن بیستم حضور صداپیشگان جدیدی را در انیمیشن Spies in Disguise تایید کرده است که نام‌های بزرگی نیز در آن دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشگان جدیدی در انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) تایید و اعلام شده است. شرکت فاکس قرن بیستم اعلام کرد که بن مندلسون با سابقه بازی در فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، کارن گیلان با سابقه بازی در سریال Doctor Who (دکتر هو) و فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، رشیدا جونز با سابقه بازی در سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات)، دی‌جی خالد و ماسای اوکا با سابقه بازی در سریال Heroes (قهرمان‌ها)، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اضافه شده‌اند.

پیش از این حضور تام هالند و ویل اسمیت برای صداپیشگی شخصیت‌های اصلی در انیمیشن Spies in Disguise تایید و اعلام شده بود. این انیمیشن براساس انیمیشن کوتاه Pigeon: Impossible به کارگردانی لوکاس مارتل که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، در دست ساخت است. نیک برونو و تروی کوآن وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارند که نخستین تجربه کارگردانی آن‌ها است. داستان انیمیشن Spies in Disguise در دنیایی پر از جاسوس‌‌های بین‌المللی جریان دارد و ویل اسمیت صداپیشگی لنس استرلینگ، شگفت‌انگیزترین جاسوس دنیا و تام هالند صداپیشگی شخصیت والتر را بر عهده دارد. لنس جاسوسی خونسرد، جذاب و ماهر است که دنیا را از اتفاقات خطرناکی که آن را تهدید می‌کند، نجات می‌دهد. والتر نیز شخصیت بسیار باهوش، اما غیر اجتماعی است. او جامعه گریزی خود را با مهارتش در اختراعات و ابداعات جبران می‌کند و والتر وظیفه ساخت گجت‌های لنس را نیز بر عهده دارد، اما زمانی که دنیای انیمیشن با یک خطر جدی مواجه می‌شود، لنس و والتر باید با کمک یکدیگر با این تهدید غیر منتظر مقابله کنند.

انیمیشن Spies in Disguise قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۲ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. این انیمیشن، جدیدترین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی بلو اسکای استودیو از زمان اکران انیمیشن Ferdinand (فردیناند) در سال گذشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده