نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Venom اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Venom با بازی تام هاردی را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Venom (ونوم) تایید و اعلام شده است. کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم بسیار موفق در گیشه در تاریخ ۱۱ دسامبر امسال (۲۰ آذر) و در ادامه نسخه خانگی فیلم ونوم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۸ دسامبر امسال (۲۷ آذر) منتشر خواهند شد. با اینکه جزئیات بیشتری از نسخه خانگی فیلم Venom منتشر نشده است، اما قابل انتظار است که این نسخه دارای محتوای اضافه مانند ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و صحنه‌های حذف شده فیلم باشد. شما در ادامه می‌توانید دو تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Venom را مشاهده کنید:

Venom

Venom

تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. فیلم Venom با وجود اینکه نقدهای بسیار منفی را از سوی منتقدان دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار درخشانی را داشته است و این فیلم تاکنون بیش از ۸۲۲.۵ میلیون دلار که شامل ۲۱۱.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۱۰.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهانی می‌شود، در سراسر فروش کرده است. 

کمپانی سونی پیکچرز در حال حاضر دو تاریخ اکران برای فیلم‌های آینده مجموعه مرد عنکبوتی خود ثبت کرده است که پیش‌بینی می‌شود یکی از این دو تاریخ، به فیلم ونوم و دیگر تاریخ اکران به فیلم Morbius (موربیوس) با بازی جرد لتو، تعلق داشته باشد. این دو فیلم به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) و در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین تام هاردی برای بازی در دو فیلم دیگر ونوم با کمپانی سونی پیکچرز قرارداد دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده