نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳

مایند فلایر در فصل سوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، مایند فلایر قرار است در فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) بازگردد.

ادامه این خبر ممکن است پایان فصل دوم سریال Stranger Things را برای شما فاش کند

.

.

.

اگرچه طرفداران پیش از این طبق تصاویر پشت صحنه سریال، متوجه بازگشت به دنیای وارونه و بازگشت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم سریال Stranger Things شده بودند، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت این موجود خبیث رسما تایید شده است. به نقل از وب‌سایت ScreenRant، به‌تازگی کتاب پیش درآمد این مجموعه منتشر شده که سرنخ‌های جدیدی از اتفاقات فصل آینده سریال Stranger Things را به اشتراک گذاشته است. طبق نوشته‌های این کتاب، مایند فلایر هرگز علاقه‌اش را به هاوکینز از دست نداده است. این موجود همچنان به نزدیک شدن به شهر هاوکینز از طریق دنیای وارونه ادامه می‌دهد و هیچ چیزی تاثیری روی این موجود ندارد. همچنین در ادامه یک نقل قول از شان لوی، تهیه کننده سریال Stranger Things دیده می‌شود. او گفت:

ما در پایان فصل دوم خیلی واضح گفتیم که شدو مانستر از بین نرفته است و حتی شاید او دشمنان خود را هم شناسایی کرده باشد و تاریکی در این فصل رشد می‌کند و مبارزات در فصل سوم گسترده‌تر و بزرگ‌تر خواهد شد. 

stranger things

در این کتاب اشاره شده که اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد و علاوه بر بازگشت شخصیت‌های اصلی ۲ فصل اول، شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز خواهیم بود. این کتاب فصل جدید این سریال را آخرین تابستان دوران کودکی شخصیت‌ها توصیف کرده است. فصل دوم سریال Stranger Things با یک پایان مثبت برای شخصیت‌های آن به پایان رسید، اما در پایان شاهد حضور مایند فلایدر در دنیای وارونه بودیم که در بالای سالن ورزشی مدرسه هاوکینز که جشنی در آن برگزار شده بود و شخصیت‌های سریال در آن حضور داشتند، نظاره‌گر حضور این موجود بودیم. با توجه به صحبت‌های لوی، مایند فلایر احتمالا دشمن‌های خود را شناسایی کرده است و به نظر می‌رسد که او اینبار با برنامه بهتری به هاوکینز حمله خواهد کرد.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فصل سوم این سریال در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده