نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

تاریخ انتشار سریال Titans اعلام شد؛ انتشار تصاویر جدید سریال

شبکه دی سی یونیورس سرانجام تاریخ انتشار سریال Titans را تایید و تصاویر جدیدی از این سریال را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار سریال Titans (تایتان‌ها) تایید و اعلام شده است. در ابتدا کمپانی دی سی اینترتینمنت اعلام کرد که دی سی یونیورس (DC Universe) که یک سرویس استریم ماهانه برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و کامیک‌های مجموعه دی‌سی است، از تاریخ ۱۵ سپتامبر امسال (۲۴ شهریور) که مصادف با روز بتمن است، آغاز به کار خواهد کرد. همچنین همزمان با شروع به کار سرویس استریم دی‌سی، برنامه DC Daily (دی‌سی دیلی) نیز آغاز خواهد شد که در آن هر آن‌چه که باید در مورد سرویس دی‌سی یونیورس بدانیم و همچنین خبرها و اطلاعات این شبکه، به اشتراک گذاشته خواهد شد و کوین اسمیت اولین میزبان برنامه است. علاوه بر اسمیت، جان بارومن، سم لوین، تیفانی اسمیت، هارلی کوئین اسمیت و سم هامفریز، دیگر مجریان برنامه DC Daily خواهند بود.

همچنین تاریخ انتشار سریال Titans اعلام شد. با اینکه پیش از این اعلام شده بود این سریال قرار است همزمان با آغاز به کار سرویس استریم دی‌سی یونیورس منتشر شود، اما فصل اول این سریال قرار است حدود یک ماه دیرتر و در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) از این سرویس استریم منتشر شود. فصل اول سریال Titans در ۱۲ قسمت تولید شده و پیش از انتشار آن، بازیگران و عوامل سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک حضور پیدا خواهند کرد. ماه تیر امسال، اولین تریلر سریال Titans در نمایشگاه کامیک کان منتشر شد. همچنین تصاویر جدیدی از سریال Titans نیز منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت رابین، ریون، استارفایر و بیست بوی، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون (رابین)، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر (رئیس)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الستا-گرل)، جیک میشلز در نقش رباتمن، کانر لزلی در نقش واندر گرل، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، سریال Young Justice: Outsiders که فصل سوم سریال انیمیشنی Young Justice (یانگ جاستیس) است، سریال Harley Quinn (هارلی کوئین) که یک انیمیشن سریالی با درجه سنی بزرگسال (R) است، سریال Stargirl (استارگرل) و سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، دیگر محصولات اورجینال شبکه دی‌سی یونیورس خواهند بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شوند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده