نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

خارج شدن یکی از فیلم‌های مارول از جدول اکران فیلم‌های سال 2020 دیزنی

به‌تازگی یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول که قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های دیزنی خارج شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سه فیلم دنیای سینمایی مارول که برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ ریزی شده بود، از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی والت دیزنی خارج شده است. به‌تازگی تاریخ اکران فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت تا تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) عقب افتاده است که در واقع این فیلم قرار است یک هفته پیش از دومین فیلم مارول استودیو در سال ۲۰۲۰ اکران شود. حال دیزنی این فیلم بدون نام و عنوان را که قرار بود در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد) اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های خود خارج کرده است. پیش بینی می‌شود که در حال حاضر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا یافتن کارگردان مناسب و زمان جدید شروع فیلمبرداری، فعلا از جدول اکران فیلم‌های آینده دیزنی خارج شده باشد.

پس از اخراج جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی قسمت سوم این فیلم، مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. با اینکه تاریخ اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 که گفته می‌شود به نام تولیدی هات کریسمس (Hot Christmas) فیلمبرداری و منتشر می‌شود، تا به امروز تایید نشده بود، اما گفته می‌شد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود. فیلم سوم دنیای سینمایی در این سال هم در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. با این حال، گفته می‌شود ممکن است که تاریخ اکران این فیلم نامشخص با یکی از فیلم‌های لایو اکشن دیزنی عوض شود و در نهایت این فیلم در سال ۲۰۲۰ به‌روی پرده‌های سینما برود، اما احتمال عقب افتادن این پروژه تا سال ۲۰۲۱ نیز وجود دارد.

در حال حاضر دیزنی ۱۱ فیلم را برای اکران در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته است که تنها نام سه فیلم آن مشخص است و بقیه عناوین نام و عنوان رسمی ندارند و به ترتیب یک فیلم لایو اکشن برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸)، انیمیشن اول پیکسار در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸)، فیلم Mulan (مولان) در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹)، فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹)، انیمیشن دوم پیکسار در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹)، فیلم لایو اکشن دیزنی در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۸ مهر ۱۳۹۹)، انیمیشن بدون نام دیزنی در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) و فیلم لایو اکشن دیزنی در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹)، دیگر فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۲۰ خواهند بود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده