نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

اکران فیلم Death on The Nile و فیلم Ad Astra عقب افتاد

کمپانی فاکس قرن بیستم از عقب افتادن دوباره اکران فیلم Death on The Nile و فیلم Ad Astra خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را تغییر داده و تاریخ اکران جدید آن‌ها را اعلام کرده است. در حال حاضر مراحل پایانی ادغام والت دیزنی با بخش فیلمسازی و تلویزیون فاکس قرن بیستم ادامه دارد، اما ساخت فیلم‌های فعلی این کمپانی برای انتشار در طی سال‌های آینده ادامه خواهد داشت. به نقل از وب‌سایت VitalThrills، فاکس قرن بیستم تاریخ اکران جدید سه فیلم جدید خود را، یعنی فیلم Death on the Nile (مرگ روی نیل) که دنباله فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) است، فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) و فیلم Stuber (استوبر)، اعلام کرده است. بدین ترتیب اکران فیلم Death on the Nile برای دومین بار عقب افتاده است.

فیلم Death on the Nile در ابتدا قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود، اما ماه تیر امسال اکران این فیلم تا تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) عقب افتاد. حال اکران فیلم Death on the Nile حدود یک سال عقب افتاده است و این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود. فیلم Death on the Nile براساس یک رمان جنایی به‌همین نام از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو در دست ساخت است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و اتفاقات این رمان در کشور مصر جریان دارد. در فیلم Death on the Nile کنت برانا قرار است بار دیگر نقش هرکول پوآرو را بازی کند و انتظار می‌رود که کارگردانی این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از مایکل گرین، را نیز بر عهده داشته باشد.

Ad Astra

علاوه بر برانا، گل گدوت، آرمی همر، جودی کومر و تام بیتمن، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Death on the Nile حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی‌ ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز گری بوده است و برد پیت، تامی لی جونز، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی و جان فین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ad Astra حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در پایان، فیلم Stuber با بازی دیو باتیستا که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ اکران شود و اکران خود را به فیلم Ad Astra داده است، اکنون قرار است با حدود دو ماه تاخیر در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. مایکل دووز کارگردانی این فیلم اکشن کمدی را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده