نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

حضور گل گدوت در فیلم Death on the Nile

گل گدوت، بازیگر نقش شخصیت واندر وومن در دنیای سینمایی دی‌سی، به لیست بازیگران فیلم Death on the Nile (مرگ روی رود نیل) اضافه شد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، گل گدوت، بازیگر محبوب این روزهای سینمای هالیوود، به لیست بازیگران فیلم Death on the Nile (مرگ روی رود نیل) کنت برانا اضافه شد. کمپانی فاکس قرن بیستم مسئولیت ساخت این پروژه را بر عهده دارد و با وجود اینکه هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است که کارگردانی دنبالهٔ فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) به کنت برانا سپرده خواهد شد، اما طبق گزارش سایت‌های مختلف، باید این بازیگر و کارگردان ایرلندی را کارگردان فیلم جدید بدانیم. در فیلم Death on the Nile بار دیگر شاهد بازگشت شخصیت محبوب هرکول پوآرو خواهیم بود. این رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعهٔ پوآرو، برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند. در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. حال پوآرو باید راز و معمای مرگ این دختر ثروتمند را کشف کند.

گل گدوت این روزها مشغول بازی در فیلم Wonder Woman 1984 (واندر وومن ۱۹۸۴) است و اخیراً هم به لیست صداپیشگان انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) اضافه شده است و قرار است صداپیشگی شخصیت پولداری را ایفا کند که عاشق شخصیت سایمون می‌شود.

مایکل گرین نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این کار نوشتن فیلمنامه فیلم Murder on the Orient Express را بر عهده داشته و نویسنده فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و فیلم Logan (لوگان) نیز بوده است. گفتنی است که در سال ۱۹۷۸، فیلم Death on the Nile به کارگردانی جان گیلرمین ‌روی پرده‌ٔ سینما رفت. در این فیلم بازیگرانی چون پیتر اوستینوف، لویس چلیز، میا فارو، بت دیویس، جرج کندی، مگی اسمیت، آنجلا لنسبوری، الیویا هاسی، دیوید نیون، جان فینچ، جک واردن، جین برکین و سام وانامیکر، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. در واقع فیلم جدید را می‌توان تا حدودی فیلمی بازسازی خواند.

در فیلم Murder on the Orient Express بازیگرانی چون جانی دپ، دیزی ریدلی، میشل فایفر، جش گد، جودی دنچ، مایکل پنیا، میراندا ریسون، لوسی بوینتون، ویلم دفو، پنلوپه کروز، لزلی اودم جونیور، درک جاکوبی، مروان کنزاری، الیویا کلمن، مانوئل گارسیا رولفو، تام بیتمن و سرگئی پلونین حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجهٔ ساخت ۵۵ میلیون دلاری خود، نزدیک ۳۵۱ میلیون دلار در گیشه فروش داشت که فروش بسیار خوبی برای فیلمی در ژانر درام، جنایی و کارآگاهی محسوب می‌شود و سازندگان نیز بلافاصله اعلام کردند که دنبالهٔ آن ساخته خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده