نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت حالت Zombies

تریلر پنج دقیقه‌ای بازی Call of Duty: Black Ops 4 به نمایش نقاط مختلف نقشه‌ی Blood of the Dead حالت زامبی این بازی می‌پردازد.

دیگر چیزی به انتشار Call of Duty: Black Ops 4 نمانده است و در این چند روز باقی‌مانده، اخبار و تریلرهای مختلفی از این بازی مورد انتظار، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تریلر پنج دقیقه‌ای از نقشه‌ی Blood of the Dead حالت Zombies این بازی، منتشر شده است که در ادامه، آن را تماشا می‌کنیم. نقشه Blood of the Dead یکی از سه نقشه این حالت به شمار می‌رود.

این نقشه، یک نسخه‌ی بازسازی شده از نقشه‌ی Mob of The Dead است و در این تریلر پنج دقیقه‌ای، نقاط جدید نقشه، کاراکترها، سلاح‌ها و موارد این‌چنینی به نمایش درآمده که اگر از هواداران این بازی هستید و حالت Zombies را هم دوست دارید، دیدن این تریلر را به شما توصیه می‌کنیم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4، ساخته‌ی استودیو تری‌ آرک و اکتیویژن، در تاریخ  ۱۲ اکتبر‌ (۲۰ مهر ماه)‌، راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. اخیرا خبرهای مختلفی از این بازی در فضای مجازی منتشر شده است؛ از جمله حجم بالای آپدیت روز اول بازی، تصویری از نقشه‌ی Nuketown آن و یک تریلر با محوریت بخش چندنفره؛ شما تمامی این محتویات را می‌توانید در زومجی دنبال کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده