// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت بخش چند نفره بازی

استودیو تری‌‌ آرک تریلر جدیدی را از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرده است که در آن یکی از مدیران اکتیویژن، در مورد حالت‌های بازی صحبت می‌کند.

سه روز دیگر، بازی Call of Duty: Black Ops 4 روانه‌ی بازار خواهد شد. از این رو طبیعی است که اخبار زیادی در این مدت از بازی منتشر شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

در جریان ویدیو منتشر شده موارد جدیدی را از بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشاهده نمی‌کنیم؛ اما شاهد صحبت‌های دن بانتینگ، یکی از مدیران تری آرک هستیم که در مورد ویژگی‌های مختلف بازی صحبت می‌کند. همچنین در ویدیو منتشر شده، شاهد ارائه توضیحاتی در مورد دو حالت Heist و Control هستیم که در بتای حالت چندنفره‌ی بازی، در دسترس قرار گرفته بودند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده