// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

آپدیت روز اول بازی Call of Duty: Black Ops 4 حجم بسیار بالایی دارد

استودیو تری آرک اعلام کرد که بازی Call of Duty: Black Ops 4 در روز اول انتشار میزبان یک آپدیت حجیم خواهد شد که دارندگان نسخه فیزیکی باید آن را دانلود کنند.

گویا کاربرانی که قصد دارند نسخه فیزیکی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را خریداری کنند، باید روز اول مدت زیادی را منتظر تجربه بازی بمانند.

بنا به شنیده‌ها از افرادی که دیسک بازی را پیش از عرضه در اختیار دارند، گویا برای تجربه بازی نیاز به دانلود آپدیت روز اول وجود دارد. حال سازنده این بازی یعنی استودیو تری آرک (Treyarch) برای شفاف‌سازی این موضوع پستی منتشر کرده است.

سازندگان در اظهارات خود گفتند که کاربران برای تجربه حالت‌های آنلاین و چند نفره نظیر Zombies و Specialists Headquarters باید آپدیت روز اول را دانلود کنند. متاسفانه بنا به گفته سازندگان مشخص شده است که آپدیت روز اول بازی Black Ops 4 از حجم بسیار بالایی برخوردار است.

تری آرک تایید کرد که نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی نیاز به دریافت ۵۰ گیگابایت محتوای دانلودی روز اول خواهد داشت. گفتنی است که کسانی که نسخه دیجیتالی این محصول را خریداری کرده‌اند می‌توانند پیش از عرضه رسمی بازی محتوای پایه را دانلود یا به اصطلاح Pre-load کنند و بلافاصله پس از انتشار به تجربه بازی بپردازند، اما در آن سو دارندگان نسخه فیزیکی باید زمانی را صرف دانلود آپدیت سنگین کنند.

گفتنی است که کاربران PS4 برای دانلود و نصب این آپدیت باید ۱۱۲ گیگابایت فضای خالی در اختیار داشته باشند. البته این فضا بیشتر برای فرآیند نصب آپدیت است و پس از ان فضای خالی به جز ۵۰ گیگابایت به شما برگردانده می‌شود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 تنها چند روز دیگر، در تاریخ ۱۲ اکتبر‌ (۲۰ مهر ماه)‌ منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید پیش نمایش آن را در زومجی مطالعه کنید و از اطلاعات جمع شده تا به امروز مطلع شوید.

نظرات خود را در مورد جدیدترین نسخه کالاف دیوتی با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده