// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

تصویری از نقشه Nuketown بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

استودیو تری آرک با انتشار پستی در توییتر تصویر نسخه جدیدی از نقشه Nuketown منتشر کرد که در بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس خواهد گرفت.

پس از مبارزات بازیکنان در نقشه‌های مختلف سری Blackops می‌توان گفت که Nuketown یکی از مهمترین و سنتی‌ترین محیط‌های این مجموعه به شمار می‌رود.  چند ماه گذشته مشخص شد که این نقشه در تاریخ نامعلومی از پاییز سال جاری به جدیدترین نسخه این سری یعنی Call of Duty: Black Ops 4 راه پیدا خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی و در حالی که چند روز بیشتر تا عرضه بازی باقی نمانده است، سازنده آن یعنی استودیو تری آرک (Treyarch) اطلاعاتی از این نقشه به نمایش گذاشته است که گویا شاهد المان‌های جدید در آن هستیم.

سازندگان با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود نسخه جدیدی از تابلوی نقشه Nuketown را نشان می‌دهند که نوشته‌های آن به زبان روسی است. تابلوی یاد شده در واقع قصد دارد ظاهر نقشه را به طور کلی نشان دهد که گویا شاهد نسخه برفی از Nuketown خواهیم بود. در انتهای مطلب می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید.

در خبر‌های دیگر که به تازگی از کالاف دیوتی منتشر شده است باید بدانید که آپدیت روز اول Black Ops 4 حجم بسیار بالایی بالغ بر ۵۰ گیگابایت دارد. همینطور ویدیویی نیز سازندگان منتشر کردند که حالت‌های بخش چند نفره یا همان آنلاین را نشان می‌دهند و توضیحاتی نیز پیرامون آن می‌دهند. همچنین با مراجعه به مطلبی در زومجی می‌توانید پیش نمایش آن را نیز مطالعه کنید.

 بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید.

Call of Duty: Black Ops 4 i

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌هایی که تا به امروز منتشر شده است می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد نقشه نوکتان با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده