نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Paladins میزبان حالت جدید Battlegrounds می‌شود

بازی Paladins در سال ۲۰۱۸ میزبان یک حالت جدید با نام Battlegrounds می‌شود که شباهت زیادی با حالت بتل رویال بازی PlayerUnknown's Battlegrounds دارد.

بازی Paladins یک بازی رایگان (Free to Play) در سبک اکشن تیراندازی چندنفره است که پیش‌تر آن را با بازی Overwatch مقایسه می‌کردند و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو های رز اعلام کرده است که در سال جاری یک حالت بتل رویال همانند آنچه که قبلا در بازی PlayerUnknown's Battlegrounds شاهد آن بودیم، به بازی اضافه می‌شود.

این حالت با نام Battlegrounds شناخته می‌شود و در آن تعداد ۱۰۰ بازیکن به طور همزمان در یک نقشه‌ی عظیم قرار می‌گیرند که با توجه به گفته‌ی سازندگان بیش از ۳۰۰ برابر بزرگتر از نقشه‌های حالت Siege بازی Paladins است. موفقیت در این حالت مستلزم کاوش در محیط و به دست آوردن تجهیزات و سلاح‌هایی است که در پایگاه‌ها یافت می‌شوند. وجه تمایز این حالت با بازی PUBG در این است که بازیکنان در این حالت در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و با همکاری یکدیگر سایر تیم‌ها را از میان برمی‌دارند و آخرین تیم باقیمانده پیروز رقابت خواهد بود. در این راستا تریلر جدیدی از این حالت جدید منتشر شده است که آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب

بازی Paladins اولین اثری نیست که حالت بتل رویال به آن اضافه می‌شود و پیش از این هم شاهد راه‌یابی یک حالت مشابه در آبان‌ماه امسال به بازی Warface بودیم و حتی در مهرماه سال جاری بازی Fortnite میزبان یک حالت بتل رویال رایگان و البته مستقل شد. در آن زمان توسعه‌دهندگان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در PUBG Corp به انتشار حالت بتل رویال برای بازی Fortnite واکنش نشان دادند و اعلام کردند:

ما با استودیو اپیک گیمز روابط طولانی مدتی برای استفاده از موتور بازی‌سازی آنها داریم، ولی بعد از تجربه حالت بتل رویال بازی Fortnite به این نتیجه رسیدیم که آنها می‌خواهند همان تجربه‌ای را که ما برای کاربران خلق کرده‌ایم تکرار کنند. آنها هیچ صحبتی مبنی بر به کارگیری حالت بتل رویال با ما نکرده بودند و ما فکر می‌کنیم که کار درستی را انجام نداده‌اند.

جای تعجب نیست که توسعه‌دهندگان دیگر نیز برای استفاده از فرمول بازی PUBG تلاش می‌کنند؛ زیرا این بازی به طور شگفت‌انگیزی موفق بوده است و اخیرا هم پس از انتشار نسخه کامل بازی در پی سی به ۳ میلیون کاربر همزمان در استیم دست یافته است. این بازی در آذرماه به صورت Early Access به ایکس باکس وان راه یافت و تنها در ۴۸ ساعت اول انتشار به فروش یک میلیون نسخه‌ای در این کنسول دست یافت. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این بازی ۳۰ میلیون نسخه روی هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پی‌سی فروش داشته است.

چندی قبل چانگ هان کیم، مدیر‌عامل شرکت PUBG Corp اعلام کرد که می‌خواهد بازی PUBG را برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر سازد و بر این اساس می‌توان امیدوار بود که این بازی به کنسول پلی استیشن 4 نیز راه یابد. همچنین چانگ هان کیم در ادامه از گسترش بازی به فراسوی مرزهای صنعت بازی‌های ویدیویی سخن گفت و اظهار داشت که با مدیران شبکه نتفلیکس و فعالان هالیوود برای گسترش بازی به رسانه‌های جدید در حال صحبت است.

شما می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی اختصاصی بازی Paladins مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده