// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

تعداد بازیکنان PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز ۳۰ میلیون کاربر گذشت

استودیو PUBG Corp به تازگی اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز ۳۰ میلیون کاربر گذشته است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جزو آن دسته از بازی‌هایی است که توانست در همان ابتدای ورود خود به شبکه استیم، مخاطبان زیادی به دست آورد. یک بازی Battle Royale محور که در جریان آن ۱۰۰ بازیکن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و هر بازیکن که به عنوان آخرین شخص زنده در محیط باقی بماند، پیروز میدان است.

همچنین این بازی چندی پیش به صورت رسمی روی کامپیوتر عرضه و از حالت دسترسی زودهنگام خارج شد. از طرفی کاربران ایکس باکس وان (در قالب برنامه Xbox Game Preview) نیز در حال تجربه بازی هستند و PlayerUnknown's Battlegrounds ظاهرا روی Xbox One یک سری مشکلات نیز به همراه داشته است که وجود آن‌ها طبیعی است و با انتشار آپدیت بازی، این مشکلات رفع شده‌اند.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو PUBG Corp، سازنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، در جدیدترین گفت و گوی خبری خود اعلام کرده که تعداد بازیکنان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز ۳۰ میلیون کاربر عبور کرده است. البته این رقم با توجه به دو نسخه PC و ایکس باکس وان بازی است. سی‌اچ کیم، تهیه کننده اجرایی PUBG Corp، در این باره می‌گوید:

سال ۲۰۱۷ سال فوق العاده‌ای برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است زیرا تعداد بازیکنان این بازی روی کامپیوتر و برنامه Xbox Game Preview از مرز ۳۰ میلیون بازیکن گذشته است و ما این موفقیت را مدیون جامعه بازی هستیم که صبر و شکیبایی آن‌ها سبب شد تا ما در PUBG Corp بتوانیم بهترین اثری که می‌توانیم توسعه دهیم. همچنین ما به بهتر کردن تجربه Battle Royale در بازی خود ادامه خواهیم داد و محتویات مختلف نظیر جعبه‌های جدید را در سال آینده به بازی اضافه می‌کنیم.

در آخر مشخص شد که در یکی از مقالات انجمن استیم، برخی از ویژگی‌های آینده بازی مشخص شده که از میان آن‌ها می‌توان به سیستم ضد تقلب جدید و پایداری بیشتر شبکه و سرورهای بازی اشاره کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده