نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

حالت بتل رویال رایگان بازی Fortnite به زودی منتشر می‌شود

کمپانی اپیک گیمز تایید کرد حالت بتل رویال بازی Fortnite که مشابه با بازی Playerunknown's Battlegrounds است به زودی به رایگان عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی اپیک گیمز تایید کرد که حالت بتل رویال بازی Fortnite رایگان خواهد بود. این حالت «بازیکن علیه بازیکن» (PvP) که از ۱۰۰ بازیکن در هر مسابقه پشتیبانی می‌کند، از فرمولی مشابه بازی تیراندازی فوق‌العاده محبوب این روزهای کامپیوتر یعنی بازی Playerunknown's Battlegrounds استفاده می‌کند. در این حالت یک نقشه وجود دارد و آخرین بازیکن زنده در آن پیروز خواهد شد. تفاوت بزرگ میان Battlegrounds و بتل رویال بازی Fortnite به وسیله نقلیه‌ای بازمی‌گردد که بازیکنان را داخل نقشه می‌اندازد. به جای هواپیمای موجود در Battlegrounds، بازی Fortnite از یک اتوبوس جنگی استفاده می‌کند!

حالت بتل رویال بازی Fortnite در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) به صورت رایگان برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه، اپیک گیمز یک سری آیتم تزئینی برای بازی در نظر می‌گیرد که امکان خرید آن‌ها با پول واقعی وجود دارد، اما بازی هرگز هیچ‌گونه آیتمی را که تاثیری در گیم‌پلی بازی داشته باشد و موجب برتری بعضی از بازیکنان شود نخواهد فروخت.

در دیگر اخبار بازی Fortnite، حالت داستانی PvE بازی که Save the World نام دارد، در آینده تعداد فراوانی آپدیت فوق‌العاده دریافت خواهد کرد که از آن‌ها می‌توان به حالت Block Party و محتوایی با تم هالووین اشاره کرد که در ماه اکتبر (مهر-آبان) عرضه خواهند شد. بازی Fortnite در حالت Early Access همچنان پولی است، اما سال آینده رایگان خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از حالت بتل رویال Fortnite، به وب‌سایت اپیک مراجعه کنید.

اخیرا هم بازی Fortnite در معرض دید رسانه‌ها قرار داشت؛ چرا که سازندگان اشتباها حالت بازی میان پلتفرمی بین پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی را فعال کردند. این حالت سریعا حذف شد، اما فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس گفت که کاش اپیک این حالت را غیرفعال نمی‌کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده