// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

ثبت رکوردی دیگر توسط بازی PUBG؛ عبور از مرز 3 میلیون کاربر همزمان

بازی PUBG با عبور از مرز ۳ میلیون کاربر همزمان در استیم، رکورد جدید دیگری را به نام خود ثبت کرد و فاصله خود با رقبا را به بیش از ۴ برابر افزایش داد.

بازی پرطرفدار و محبوب این روز‌های پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان بار دیگر رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. روز گذشته بازی Playerunknown’s Battlegrounds در سبک شوتر بتل رویال، توانست از مرز ۳ میلیون کاربر همزمان استیم عبور کند و در زمان اوج به تعداد ۳ میلیون و ۸۰ هزار و ۷۶۹ کاربر همزمان در این شبکه دست یابد و اختلاف خود با بازی DOTA 2 که در جایگاه دوم چارت استیم قرار دارد را به بیش از ۴ برابر برساند.

هرچند طی ماه‌های گذشته روند رو به رشد بازی PUBG متوقف نشده است اما عرضه این بازی در کشور چین و همچنین عرضه نسخه نهایی (نسخه 1.0) و خارج شدن آن از حالت دسترسی پیش از موعد، تعداد بازیکنان این بازی را با رشدی خارق‌العاده روبرو کرده است. در جدول زیر می‌توانید چارت بیشترین تعداد کاربر همزمان پلتفرم استیم را مشاهده کنید.

PUBG steam chart

چارت بیشترین کاربر همزمان استیم در ساعت ۱۹:۳۰ روز ۸ دی

همانطور که در چارت استیم مشاهده می‌کنید، بازی PUBG توانسته با اختلاف بسیار زیادی بازی‌های محبوب و پرطرفدار DOTA 2 ،Counter-Strike: Global Offensive ،GTA V و Tom Clancy's rainbow Six Siege را پشت سر بگذارد و با توجه به روند رو به رشد آن، احتمالا تا روزهای آینده باید منتظر ثبت رکوردی دیگر توسط این بازی پرطرفدار و محبوب این روزهای صنعت بازی‌ها باشیم!

هفته گذشته نسخه نهایی بازی Playerunknown’s Battlegrounds برای پلتفرم پی سی از طریق استیم منتشر و از حالت دسترسی پیش از موعد خارج شد. همچنین به واسطه قرارداد و همکاری تجاری استودیو بلوهول با کمپانی مایکروسافت، این بازی در حال حاضر برای کنسول ایکس باکس وان از طریق برنامه Xbox Game Preview عرضه شده و کاربران این کنسول نیز می‌توانند بازی PUBG را تجربه کنند.

نظر شما در مورد آمار خیره کننده و روند رو به رشد بازی PUBG چیست؟ با ما در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده